Cube
Mooie Cube, zeker met die EC90's erin. En ondanks het hoge kermis gehalte van die geannodiseerd rode zadelpenklem en balhoofdset vind ik het toch wel aardig staan. Da's het eerste Ti frame van Cube toch?
Heb je ook al info over de 2008 hardtail modellen van Cube?
- daniel1975
- Forum-lid HC
die wielen zijn veel te druk in de verder sobere fiets.
Less is bore
- de zwarten
- Forum-lid HC
SRAM red! ziet er heel racy uit!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Rolandt schreef:Mooie Cube, zeker met die EC90's erin. En ondanks het hoge kermis gehalte van die geannodiseerd rode zadelpenklem en balhoofdset vind ik het toch wel aardig staan. Da's het eerste Ti frame van Cube toch?
welk model specifiek ?
reaction (bestaat in zwart en in 't rood)
elite titan
team (bestaat in zwart en polished alu met oranje)
TS-Biker schreef:Rolandt schreef:Mooie Cube, zeker met die EC90's erin. En ondanks het hoge kermis gehalte van die geannodiseerd rode zadelpenklem en balhoofdset vind ik het toch wel aardig staan. Da's het eerste Ti frame van Cube toch?
welk model specifiek ?
team (bestaat in zwart en polished alu met oranje)
Deze! in zwart, ik heb je een PM gestuurd
-
- Forum-lid
TS-Biker schreef:Rolandt schreef:Mooie Cube, zeker met die EC90's erin. En ondanks het hoge kermis gehalte van die geannodiseerd rode zadelpenklem en balhoofdset vind ik het toch wel aardig staan. Da's het eerste Ti frame van Cube toch?
Is er ook al een link waar alle 2008 modellen van Cube te vinden zijn?
@TS-Biker: klopt het dat je site slechts nog maar gedeeltelijk werkt?
-
- Forum-lid
Haha, ik vond Cube op een gegeven moment saaie fietsen maken, nu zijn ze naar mijn mening weer iets te druk (maar niet lelijk).
@ harmen, die kromme zadelpen is een (Thomson?) pen met setback, zit een 'knik' in.
@ harmen, die kromme zadelpen is een (Thomson?) pen met setback, zit een 'knik' in.