Nog iets verprutst bij het sleutelen vandaag?
Gisteren van het extra setje Time X Presso pedalen de assen eruit gehaald omdat ik een ring te vast had gedraaid. En aangezien ik toch nog een weggooi setje had, daar wat onderdelen afgehaald om weer een goed setje te maken. Dus titanium assen voorzien van lagers - sluitring - en wat vet….. het setje in de pedaal body gedraaid en top. Andere pedaal zelfde procedure, top ook zo gepiept, en toen kwam ik erachter dat de rechter as in de linker pedaal body zat … … dus alles weer uit elkaar en opnieuw gestart.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Of je gaat je schoenen andersom dragen.rene schreef: ↑09 mei 2024 18:53 Gisteren van het extra setje Time X Presso pedalen de assen eruit gehaald omdat ik een ring te vast had gedraaid. En aangezien ik toch nog een weggooi setje had, daar wat onderdelen afgehaald om weer een goed setje te maken. Dus titanium assen voorzien van lagers - sluitring - en wat vet….. het setje in de pedaal body gedraaid en top. Andere pedaal zelfde procedure, top ook zo gepiept, en toen kwam ik erachter dat de rechter as in de linker pedaal body zat … … dus alles weer uit elkaar en opnieuw gestart.
Ai....dat is mij ook al eens overkomen. Ik heb toen met een heel fijn schuurpapiertje de ergste groeven eraf geschuurd en inderdaad zoals al genoemd een zwarte markeerstift erbij gepakt.
Ride bikes, not tanks!
-
- Forum-lid
Deze heb ik al paar jaar op mijn fietsen. De zwarte versie, valt niet op.
https://nl.aliexpress.com/item/10050018 ... ry_from%3A
https://nl.aliexpress.com/item/10050018 ... ry_from%3A
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline
Nieuwe fiets gekocht. Ik kijken en zie helemaal geen quicklink in de ketting. Dus ik eentje mee besteld voor 12 speed, die was eindelijk binnen.
Dus ik zet fiets op (andere) standaard. Ram die kettingpons er doorheen.
Ik kijk 10 centimeter verder op die ketting. Ik denk verrek, wat zit daar nou.
Dus ik zet fiets op (andere) standaard. Ram die kettingpons er doorheen.
Ik kijk 10 centimeter verder op die ketting. Ik denk verrek, wat zit daar nou.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl