Bedankt Hans,maar ook meer mooie ritjes in Nederland.Maar vooral meer tijd voor mijn vrouw,grote kinderen en vrienden.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
een Magene cadans sensor op Amazon. De mijne verloren toen ik op m'n plaat ging op een single track afdaling met m'n gravel fiets. Zand was toch iets losser dan ik gepland had Verder niks aan het handje, kwam er alleen een paar minuten later achter dat m'n cadans 0 was. Korte blik naar beneden bevestigde dat hij waarschijnlijk een stuk terug ergens in het zand lag
Een Super Record crankset bij RCZ. Voor iets meer dan de prijs van een Record crankset. Not bad. Al zie ik dat Bike24 de SR crankset in de aanbieding heeft voor €700. Maar dan nog is RCZ nu flink goedkoper.
Nu mag de waiting game beginnen - want niet op voorraad dus de verwachting is ongeveer 20 werkdagen levertijd.
Nu mag de waiting game beginnen - want niet op voorraad dus de verwachting is ongeveer 20 werkdagen levertijd.
Ride bikes, not tanks!
Ik kende 'm ook nog niet, dank voor de tip. Heb even vlug op de website gekeken, maar het aanbod (race-)fietsonderdelen lijkt wel heel erg beperkt?
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
-
- Forum-lid HC
Bij R2 sram dub BB en 34T sram XX1 blad.
Veel Sram is nu in de aanbieding bij R2, BB was maar 20 euro en het blad 41.
Veel Sram is nu in de aanbieding bij R2, BB was maar 20 euro en het blad 41.
Het is een zaak die vaker flinke koopjes heeft maar een pure dozenschuiver is. En vaak is het niet op voorraad en duurt het dus ongeveer 20 werkdagen. Ze kopen denk ik vooral partijen op en zijn dus inderdaad niet de gebruikelijke winkel met compleet assortiment. En je moet eigenlijk aanmelden voor de nieuwsbrief want dan krijg je de codes om de kortingen te activeren. De SR crank staat nu voor de normale prijs op de site (860 euro geloof ik) en pas met de kortingcode wordt de prijs verlaagd (met 50% in dit geval).
Vaak is bij introductie van nieuwe spullen het oude spul erg goedkoop op te halen. Zo was dat onlangs nog met Dura Ace 11spd. Ik heb toch aantrekkelijke prijzen voor zien komen toen. Vooral voor de shifters.
Ik lees ook vaker mindere berichten over deze site maar ik moet zeggen dat ik alleen maar positieve ervaringen heb. Zo heb ik nog niet zo lang geleden tweemaal toe een Met Trenta Carbon besteld voor ongeveer 100euro p/st. (normale retail 200+). Eenmaal was de gewenste kleur op voorraad en had ik de helm binnen een paar dagen binnen. Bij de andere was 20 werkdagen vermeld en dat is het ook ongeveer geworden voordat deze werd bezorgd.
Vaak is bij introductie van nieuwe spullen het oude spul erg goedkoop op te halen. Zo was dat onlangs nog met Dura Ace 11spd. Ik heb toch aantrekkelijke prijzen voor zien komen toen. Vooral voor de shifters.
Ik lees ook vaker mindere berichten over deze site maar ik moet zeggen dat ik alleen maar positieve ervaringen heb. Zo heb ik nog niet zo lang geleden tweemaal toe een Met Trenta Carbon besteld voor ongeveer 100euro p/st. (normale retail 200+). Eenmaal was de gewenste kleur op voorraad en had ik de helm binnen een paar dagen binnen. Bij de andere was 20 werkdagen vermeld en dat is het ook ongeveer geworden voordat deze werd bezorgd.
Ride bikes, not tanks!
@leon1, duidelijk! Ik heb mij ook aangemeld voor de nieuwsbrief.
OT: een setje nagenoeg nieuwe Ultegra pedalen via Marktplaats voor de helft van de prijs. Kwamen in de originele doos, inclusief gloednieuwe schoenplaatjes
OT: een setje nagenoeg nieuwe Ultegra pedalen via Marktplaats voor de helft van de prijs. Kwamen in de originele doos, inclusief gloednieuwe schoenplaatjes
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240