Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Er zijn zoveel verschillende zadeltasjes dat er echt wel iets tussen moet zitten. Maar goed, sommigen geven liever hun tweede bidon op.
2 bidon met drank in de winter geen punt, 1 bidon is dan voldoende. Na de winter ook gewoon weer een zadeltas en weer 2de bidon met drank als dat nodig is.
En ja, er zijn lampjes voor aan het zadeltasje en spatborden die niet aan de zadelpen vast zitten, ik weet het.
Lukt bij mij wel.
Alleen is het zadeltasje verschrikkelijk vuil
Maar jij hebt waarschijnlijk zo'n spatbord dat rond de zadelpen klemt.
Dan is zo'n gereedschaps-ding ideaal.
Wat een gedoe zeg, in de zomer een tasje en in de winter een bidon. Ik rij gewoon het hele jaar met een klein tasje en in de winter met een lege bidonhouder. En dat gaat gewoon prima. Wel even linksaf slaan als de stijlpolitie gesignaleerd is, maar dat is dan ook alles.
Bijna gekocht, morgen even kijken bij een marktplaats-crossertje, met shimano schakeling omdat mijn duim vanwege de dupuytren niet meer af kan schakelen op mijn crosser met campa. Dus als die morgen wat is, komt mijn ridley met campa in de verkoop.
Bijna gekocht, morgen even kijken bij een marktplaats-crossertje, met shimano schakeling omdat mijn duim vanwege de dupuytren niet meer af kan schakelen op mijn crosser met campa. Dus als die morgen wat is, komt mijn ridley met campa in de verkoop.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
- boswielrenner
- Forum-lid
Uit nieuwsgierigheid de Hammerhead Karoo 2 met black Friday dagkorting gekocht. Tot mijn verrassing zat er een nieuwe constructie met cover voor de USB-C oplaadpoort bij die vast zit aan de behuizing. Wellicht al een tijdje zo, maar ik wist het niet. Setup ging eenvoudig en mijn tweede simcard in de Karoo 2 gestopt. Nu eens kijken hoe dit apparaat bevalt naast mijn Garmin Edge 1040.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Ook zonder dit klepje is de K2 gewoon spatwaterdicht. In de 1,5 jaar dat ik deze fietscomputer heb heeft deze al erg vieze omstandigheden gezien, vooral met de gravelfiets. Het zal ongetwijfeld helpen om wat minder zand en zooi in de laadpoort te krijgen.
Ik denk dat er onderschat wordt hoeveel vocht je zelfde nog in de winter verliest. Het zal minder zijn dan in de zomer, maar hier gaat er op 3u wel 2x500ml water doorheen.rikkert schreef: ↑10 nov 2022 07:54 Wat een gedoe zeg, in de zomer een tasje en in de winter een bidon. Ik rij gewoon het hele jaar met een klein tasje en in de winter met een lege bidonhouder. En dat gaat gewoon prima. Wel even linksaf slaan als de stijlpolitie gesignaleerd is, maar dat is dan ook alles.
Wat een gedoe?
Je wisselt toch ook?
Letterlijk 2 minuten werk om te switchen van zadeltasje naar zo'n etui.
Ik zie het verschil niet met wisselen tussen tasje en lege bidon.
Je wisselt toch ook?
Letterlijk 2 minuten werk om te switchen van zadeltasje naar zo'n etui.
Ik zie het verschil niet met wisselen tussen tasje en lege bidon.
-
- Forum-lid HC
Spulletjes voor vork onderhoud voor mijn Fox32. Seals, olie en gereedschap
Toch maar eens zelf gaan proberen.
Toch maar eens zelf gaan proberen.