Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Na enig aarzelen voorbije tijd vandaag toch een extra warme lange fietsbroek gekocht. Bioracer Spitfire Protect. De alternatieven, Castelli Polare 3 en Assos Mille GT Ultraz, waren al afgevallen, de eerste past mij voor geen meter en de ander vind ik wel erg duur. Andere merken die in de winkel hangen (Craft, Gobik, Northwave, Ale, Sportfull, Shimano) waren niet extra warm (en die van Craft leek mij ook nog een flut zeem te hebben).
Zo en nu een zuurkool-spek-aardappelpuree ovenschotel maken.
Zo en nu een zuurkool-spek-aardappelpuree ovenschotel maken.
Wielsetje al binnen en tevreden met de kwaliteit?
Nog meer mosterd na de maaltijd Ik kwam deze toevallig tegen: https://komcycling.com/collections/garm ... ducts/cm06i-mac schreef: ↑26 nov 2022 17:262 schermen? (De 2de afbeelding is ter illustratie).Alleen de GPS voor me, de camera gaat onderaan de stuurhouder. En die camera gaat alleen mee bij speciale ritten met vrienden of collega's.
Ik wil onderaan de stuurhouder een systeem waar ik een toestel makkelijk kan afhalen. Een GoPro tussenstuk moet je losdraaien, en dat kost me teveel moeite.
t.a.f.k.a.e.h.
Die had ik ook bekeken, maar ik heb een Rec-Mounts stuurhouder. Op mijn Canyon Grail een ander merk. Vandaar dat ik zocht bij Rec-Mounts naar een oplossing, liefst aluminium En die heb ik daar ook gevonden. Na amper 5 dagen lag het al in mijn brievenbus (vanuit Japan). Per direct geinstalleerd. En het werkt voortreffelijk en zeer gemakkelijk.evilhomer schreef: ↑02 dec 2022 09:26 Nog meer mosterd na de maaltijd Ik kwam deze toevallig tegen: https://komcycling.com/collections/garm ... ducts/cm06
Een MCFK zadelpen voor de Supersix. Eén van de weinige (zo niet de enige) aanbieders van een lichtgewicht zadelpen met setback en 25,4mm doorsnee. Ik ga eens een poging doen om de UCI gewichtslimiet te onderbieden. Ter info: op dit moment weegt de Supersix ongeveer 7,2kg kaal (disc uitvoering).
Ride bikes, not tanks!
@Leon1 ; mijn BMC komt uit op ca 6,6 - 6,7 kg zonder noemenswaardige exotische merken. En dan heb ik het over rijklaar incl. pedalen, bidonhouders en Garmin mount.
Dus het moet je zeker lukken, suc6 !
Dus het moet je zeker lukken, suc6 !
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Dat is heel netjes dan. Ik schat echter dat jouw frame / vork combinatie waarschijnlijk al 200 gram scheelt met de Supersix. Als ik mijn excel doorreken dan kan ik inderdaad redelijk makkelijk de 6,8kg bereiken maar zonder pedalen. Dit door nog andere buiten- en binnenbanden te monteren. Om die laatste 200gr. er nog af te halen zodat ik op 6,8kg rijklaar zit moet ik eigenlijk over op wielen van ongeveer 1300gr. Maar goed, dat is een investering voor de lange termijn. Ik zag een mooie set met 180 naven en Duke velgen die zelfs nog onder de 1300gr zit. En die naven zijn volgens mij met doppen geschikt voor zo goed als alle inbouwopties. Dus in het geval dat ik de Supersix eruit schop dan verhuizen de wielen gewoon naar de volgende fiets (en de zadelpen dan naar de CAAD).
Ride bikes, not tanks!
Sinterklaas kapoentje, rij wat in mijn overschoentje.
Was ik eergisteren al in de winkel voor een lange broek, kon ik vandaag nog eens terug voor overschoenen.
De vorige, GribGrab Race Thermo, laat o.a. de binnenvoering na anderhalve winter aan- en uittrekken los. Ritsloos lijkt niet geschikt voor mijn voeten. Was altijd wat lastig om mijn voet er door te steken (ja ja, zonder de schoen al te dragen).
Was ik eergisteren al in de winkel voor een lange broek, kon ik vandaag nog eens terug voor overschoenen.
De vorige, GribGrab Race Thermo, laat o.a. de binnenvoering na anderhalve winter aan- en uittrekken los. Ritsloos lijkt niet geschikt voor mijn voeten. Was altijd wat lastig om mijn voet er door te steken (ja ja, zonder de schoen al te dragen).
Shimano Di2 EW-RS910
Shimano Di2 EW-JC200
Shimano Di2 EW-SD50 250 mm en 650 mm
Shimano Di2 EW-WU111 Bluetooth interface
Dit alles om de junction box onder de stuurpen uit het zicht te krijgen
Shimano Di2 EW-JC200
Shimano Di2 EW-SD50 250 mm en 650 mm
Shimano Di2 EW-WU111 Bluetooth interface
Dit alles om de junction box onder de stuurpen uit het zicht te krijgen
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
-
- Forum-lid
Heb ik ook gedaan met mijn fiets, tevens di2 kabel binnendoor.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Bij mijn huidige fiets combinatie is het alleen mogelijk 1 Di2 kabel met de remkabel samen het frame in te laten gaan. Een route binnendoor lukt niet of geeft imo een leijke oplossing van een cockpit.El Pistolero schreef: ↑02 dec 2022 17:42Heb ik ook gedaan met mijn fiets, tevens di2 kabel binnendoor.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.