Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Enkele outfits besteld via werkgever (onderdeel van de groep dan toch) .. voornaamste redenen:
1. Per bestelling wordt er ook iets aan de warmste week geschonken -> altijd leuk als je een goed doel kan steunen terwijl het voor jezelf ook nuttig is.
2. Bedrag was best OK voor een outfit en ik verslijt hoe dan ook wat kledij ieder jaar bij woon/werk dus ligt niet in de weg.
3. Ook wel leuk om je werk wat te promoten als je dan toch woon/werk fietst
Kledij is blijkbaar van Decca
Verder nog een Ravemen ABM08 mount voor op de C3 (die soms ook ingezet word voor woon/werk en of adventure ritten in het donker) en een extra Knog Oi Luxe bel 'zwart'
1. Per bestelling wordt er ook iets aan de warmste week geschonken -> altijd leuk als je een goed doel kan steunen terwijl het voor jezelf ook nuttig is.
2. Bedrag was best OK voor een outfit en ik verslijt hoe dan ook wat kledij ieder jaar bij woon/werk dus ligt niet in de weg.
3. Ook wel leuk om je werk wat te promoten als je dan toch woon/werk fietst
Kledij is blijkbaar van Decca
Verder nog een Ravemen ABM08 mount voor op de C3 (die soms ook ingezet word voor woon/werk en of adventure ritten in het donker) en een extra Knog Oi Luxe bel 'zwart'
Ziet er niet slecht uit eigenlijk.
Een tweedehands maar eigenlijk nieuwe Abus Aventor in dat mooie blauw voor een prijsje.
Een tweedehands maar eigenlijk nieuwe Abus Aventor in dat mooie blauw voor een prijsje.
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Geen overbodige luxe ben ik inmiddels achter voor degene die met een wat versleten bibshort binnen aan het trainen is.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Ik denk vooral omdat de zeem zeiknat wordt, ondanks een ventilator op full pull. Mijn indruk is dat het een hoop puistjes scheelt.El Pistolero schreef: ↑22 dec 2022 13:53Geen overbodige luxe ben ik inmiddels achter voor degene die met een wat versleten bibshort binnen aan het trainen is.
Niet zijken maar reiden !