Krijgt jouw lijf ook deze lijnen/vorm als je dat shirtje aantrekt? Want dan wil ik er ook een paar van.i-mac schreef: ↑12 feb 2023 12:02 En met de kortingsbon van Ekoi op Velofollies, een paar van deze Ekoi Thermo Plus Cold Extrem onderhemden gekocht. En die bevallen me heel erg goed. Ekoi heeft me aangenaam verrast met de kwaliteit van hun materiaal. Ik had al eerder onderhemden gekocht van andere merken, maar deze steken er toch bovenuit.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
bijna
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ben heel benieuwd hoe deze bevalt. Vind hem wel fraai, ook al eerder naar gekeken.
Less is bore
Daar ben ik heel er positief over. Ik heb al een oranje versie, en die draag ik zeer graag. Aangenaam warm, zonder te warm te zijn. Ik draag er alleen een thermo onderhemd onder. Meer is echt niet nodig, ook toen de temperaturen onder nul gingen. Vorige week was het -5° toen ik in de vroege morgen naar het werk fietste, en tijdens die 20km geen moment koud gehad.daniel1975 schreef: ↑12 feb 2023 13:47 Ben heel benieuwd hoe deze bevalt. Vind hem wel fraai, ook al eerder naar gekeken.
En ik heb er al een paar keren mee gefietst in de regen, en m.u.v. de mouwen, houdt de jas je heel erg lang droog. De mouwen lieten als eerste een beetje water door, maar ik fietste die die dag zeker 2 uur non-stop in de stromende regen.
Met de extra winterkorting betaal je nu €148.50 ipv van €219,99
Ik heb de grijze variant van dit jack (ook de pro versie). Ik ben een koukleum en draag bij koud weer 2 baselayers onder het jack. Het jasje bevalt me echt goed. Het ademt ook prima. M'n baselayers zijn altijd redelijk droog als ik het jack uittrek. En dat is bij andere jasjes wel eens anders geweest!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Even de wintersale bij Futurum té goed doorgespit
- Castelli windvest
- Perfetto RoS2 korte mouwen
- sokken
- Castelli windvest
- Perfetto RoS2 korte mouwen
- sokken
Less is bore
Gefeliciteerd!
On topic weer: Assos shirt - nieuwe collectie. Ze hebben voor 2023 leuke designs met de juiste (voor mij dan) kleuren. Dus er zullen er nog wel twee volgen als er weer eens ergens met korting wordt gestrooid.
On topic weer: Assos shirt - nieuwe collectie. Ze hebben voor 2023 leuke designs met de juiste (voor mij dan) kleuren. Dus er zullen er nog wel twee volgen als er weer eens ergens met korting wordt gestrooid.
Ride bikes, not tanks!
Een nieuw zadel voor de nieuwe fiets die in opbouw is:
Fabric Line Pro Shallow.
Zou overigens 183gr wegen maar is gisteren aangekomen en de weegschaal geeft 196gr aan.
Normaal weeg ik al die spullen niet, maar gebeurt dit vaker?
Fabric Line Pro Shallow.
Zou overigens 183gr wegen maar is gisteren aangekomen en de weegschaal geeft 196gr aan.
Normaal weeg ik al die spullen niet, maar gebeurt dit vaker?
misschien informeer ik eens bij Fabric..
ondertussen zijn de andere essentiële onderdelen aangekomen voor de opbouw:
Easton EC70 Aero stuur 42cm. tot nu toe altijd met een FSA compact stuur gefietst, maar was op zoek naar iets gelijkaardigs met vlak stuk om handen op te rusten, deze Easton heeft ook een 80mm reach en 125mm drop, net als FSA.
SRAM Red eTap 11-speed A2 achterderrailleur
K-Edge Garmint outfront mount Max XL
Zipp SL Speed Carbon stuurpen 100mm
ondertussen zijn de andere essentiële onderdelen aangekomen voor de opbouw:
Easton EC70 Aero stuur 42cm. tot nu toe altijd met een FSA compact stuur gefietst, maar was op zoek naar iets gelijkaardigs met vlak stuk om handen op te rusten, deze Easton heeft ook een 80mm reach en 125mm drop, net als FSA.
SRAM Red eTap 11-speed A2 achterderrailleur
K-Edge Garmint outfront mount Max XL
Zipp SL Speed Carbon stuurpen 100mm