Wat heb jij voor het laatst gekocht?
echt band en velg afhankelijk die tubeless.
heb er een die echt gaat met de gewone pomp.
en een andere band op diezelfde velg is echt ventielkern eruit, compressor tot die "plopt".
daarna lukt het verder gewoon weer met de pomp.
bizar hoe de tubeless wegen soms kronkelen.
heb er een die echt gaat met de gewone pomp.
en een andere band op diezelfde velg is echt ventielkern eruit, compressor tot die "plopt".
daarna lukt het verder gewoon weer met de pomp.
bizar hoe de tubeless wegen soms kronkelen.
And if it's fast or slow
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
All I really know is I'm gonna enjoy the ride (Krewella- Enjoy the ride)
Nou dit dus...
Deze velg heeft al gereden met de Schwalbe One en nu ik er een nieuwe Schwalbe One op wil zetten lukt het zelfs niet met een compressor, er ontsnapt overal lucht...
Heb de truc met de sjorband al gedaan, maar ook geen succes...
Zal vanavond eens een andere (nieuwe) Schwalbe One band proberen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
- Berichten: 16464
- Lid geworden op: 30 mar 2009 18:55
- Locatie: Het Soete Land van Waes
Ik rij op de racefiets met Aerothan binnenbanden.NuitKor schreef: ↑08 mar 2023 13:59Nou dit dus...
Deze velg heeft al gereden met de Schwalbe One en nu ik er een nieuwe Schwalbe One op wil zetten lukt het zelfs niet met een compressor, er ontsnapt overal lucht...
Heb de truc met de sjorband al gedaan, maar ook geen succes...
Zal vanavond eens een andere (nieuwe) Schwalbe One band proberen.
Ik ga dat nog maar even blijven doen.
Op de MTB rij ik Tubeless, met Schwalbe buitenbanden op Bontrager Kovee carbon velgen.
Ik herinner mij dat dit ook niet echt helemaal probleemloos is gegaan.
Als deze banden versleten gaan denk ik terug over te gaan op MTB buitenbanden met binnenbanden.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Nou het bevalt ons echt meer dan prima. Ik denk dat ik nu in totaal 8x een wiel tubeless heb gemaakt en nu is het even lastig, maar ook dat komt weer goed. De versleten achterband hebben we laatst even getest door er een schroevendraaier in te steken en het (best wel) grote gat werd gewoon gedicht door de latex.Lcsmet schreef: ↑08 mar 2023 14:55Ik rij op de racefiets met Aerothan binnenbanden.NuitKor schreef: ↑08 mar 2023 13:59Nou dit dus...
Deze velg heeft al gereden met de Schwalbe One en nu ik er een nieuwe Schwalbe One op wil zetten lukt het zelfs niet met een compressor, er ontsnapt overal lucht...
Heb de truc met de sjorband al gedaan, maar ook geen succes...
Zal vanavond eens een andere (nieuwe) Schwalbe One band proberen.
Ik ga dat nog maar even blijven doen.
Op de MTB rij ik Tubeless, met Schwalbe buitenbanden op Bontrager Kovee carbon velgen.
Ik herinner mij dat dit ook niet echt helemaal probleemloos is gegaan.
Als deze banden versleten gaan denk ik terug over te gaan op MTB buitenbanden met binnenbanden.
Heel bijzonder. Ik pakte net een andere band (exact zelfde merk en type) en die ging er veel makkelijker om en had ik zomaar geplopt. Ik denk daarom dat de andere band niet helemaal goed is, zal morgen even contact opnemen met Mantel.
- fietser1972
- Forum-lid
- Berichten: 551
- Lid geworden op: 25 sep 2009 15:50
Een wringijzer (ik wist niet dat dit stuk gereedschap zo heet):
En een inbus dop:
Om zo meer hefboom te hebben om mijn SRAM crank los te draaien. Met een gewone inbussleutel kan ik onvoldoende kracht zetten.
En een inbus dop:
Om zo meer hefboom te hebben om mijn SRAM crank los te draaien. Met een gewone inbussleutel kan ik onvoldoende kracht zetten.
Deze vandaag eindelijk binnen gekregen. Futurumshop kreeg 'm maar niet binnen. Gisteren geannuleerd en bij Mantel besteld. Vandaag ontvangen.
Leuke aanvulling; de originele mount van de garmin 1030plus heeft aan de onderzijde ook een bevestigingsmogelijkheid zitten. Hierdoor kun je de lamp ook onder de mount monteren. Waardoor de mount tussen de lamp en de Garmin wordt ge-sandwiched. Hierdoor heb je niet het gewicht van de garmin op de lamp. Lijkt mij een voordeel.
Foto volgt.