Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Een T47 bracket tool, ik dacht dat een normale bracket tool wel ging passen. Helaas... Daarnaast nog een rubber mof om de Di2 accu te fixeren in de zadelpen. Twee Elite bidonhouders en twee Di2 kabels in de maat 300mm en 350mm voor de voorderailleur. En dan ter plekke kijken welke maat het beste past.
Ride bikes, not tanks!
Gisteren volgens de website nog 8 op voorraad…… Raar?
Edit: waypont geeft op de website nog “voldoende voorraad” aan.
- boswielrenner
- Forum-lid
Assos Zegho. Goede korting, maar die verdween als sneeuw voor de zon toen ik vari-vocale glazen op sterkte voor de inzetbril liet maken.
ASSOS EQUIPE RS WINTER S9 FIETSBROEK LANG MET ZEEM (door een val was mijn geliefde Assos Bonka bib tights end of life ).
Look Kéo Blade Carbon Ceramic Titanium Pedalen (door een val moest ik de pedalen vervangen )
ASSOS EQUIPE RS WINTER S9 FIETSBROEK LANG MET ZEEM (door een val was mijn geliefde Assos Bonka bib tights end of life ).
Look Kéo Blade Carbon Ceramic Titanium Pedalen (door een val moest ik de pedalen vervangen )
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Waarschijnlijk een understatement.boswielrenner schreef: ↑10 mar 2023 08:20 Assos Zegho. Goede korting, maar die verdween als sneeuw voor de zon toen ik vari-vocale glazen op sterkte voor de inzetbril liet maken.
............
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
11 speed ketting, cassette en sluitschakel voor de fiets van mijn dochter, 3 paar x-socks (kijken of deze ook weer zolang meegaan), 2x schroefbare stuurdoppen.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Wederom niet gekocht maar gewonnen
Kudos voor het team van Le Col.
Ik heb recent een setje kousen gewonnen via Strava. Omdat de levering niet vlot verloopt, krijg ik er een Club jersey ter waarde van 190 euro bovenop.
Ik heb ook al een een bib short gehad waar ik bij het eerste ritje met m'n vinger door de mesh stof van de bretels zat. Zonder probleem meteen een nieuwe gekregen, alhoewel dat eigenlijk niet m'n bedoeling was.
Het blijft een (pokke)duur merk, maar dankzij Strava codes al iets betaalbaarder én dus een heel fijn contact als er iets niet ok is.
Kudos voor het team van Le Col.
Ik heb recent een setje kousen gewonnen via Strava. Omdat de levering niet vlot verloopt, krijg ik er een Club jersey ter waarde van 190 euro bovenop.
Ik heb ook al een een bib short gehad waar ik bij het eerste ritje met m'n vinger door de mesh stof van de bretels zat. Zonder probleem meteen een nieuwe gekregen, alhoewel dat eigenlijk niet m'n bedoeling was.
Het blijft een (pokke)duur merk, maar dankzij Strava codes al iets betaalbaarder én dus een heel fijn contact als er iets niet ok is.
Zeker netjes te noemen!
Ik heb zelf een setje Schwalbe Pro One TLE in 25mm gekocht. De tweede fiets gaat naar tubeless. Helaas net te laat voor een setje dat hier werd aangeboden... Nu jammergenoeg de volle mep betaald.
Ik heb zelf een setje Schwalbe Pro One TLE in 25mm gekocht. De tweede fiets gaat naar tubeless. Helaas net te laat voor een setje dat hier werd aangeboden... Nu jammergenoeg de volle mep betaald.
Ride bikes, not tanks!