Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid HC
Nieuwe Kask Protone Icon in glimmend grijs ter vervanging van mijn huidige Kask Protone.
Lang getwijfeld over misschien toch eens iets anders proberen, maar deze helm zit zo fijn en comfortabel.
Nu ook nog eens 15% korting bij FuturomShop.
Lang getwijfeld over misschien toch eens iets anders proberen, maar deze helm zit zo fijn en comfortabel.
Nu ook nog eens 15% korting bij FuturomShop.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- boswielrenner
- Forum-lid
2x S-Works Turbo 2BR 2Bliss Ready T2/T5 Tubeless banden 28mm
Unior Hub Genie tool
Deda Tubeless UST Presta valve kit
Unior Hub Genie tool
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik wist niet dat dit bestond.
Mijn end caps van mijn DT swiss naven kan ik er met de hand af trekken.
Van mijn Bontrager Kovee MTB wielen is het iets moeilijker.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ben voor de commuter naar dit soort bandjes op zoek. Helaas is 85 euro me echt te veel.boswielrenner schreef: ↑17 mar 2023 09:25 2x S-Works Turbo 2BR 2Bliss Ready T2/T5 Tubeless banden 28mm
Unior Hub Genie tool
D*mn.
Er zijn meerdere varianten hier op. Newmen heeft er ook een. Ik kom DT naven tegen die heel lang geen onderhoud hebben gehad. Dan willen de doppen ook goed vast zitten. Handig tooltje hoor.
Setje Sony Linkbuds S bluetooth oordopjes voor op de fiets. Wilde graag wat podcasts en muziek kunnen luisteren onderweg. Eerst de Shokz geprobeerd, maar daar hoorde ik alleen maar windgeruis mee. Van het weekend de Sony Linkbuds S geprobeerd en die bevallen een stuk beter. In de stad kan je omgevingsgeluiden aanzetten en dan krijg je volop de geluiden van de omgeving mee en op meer rustigere wegen zet je de Noise cancelling aan en dan heb je geen last meer van het windgeruis en kan je perfect een podcast luisteren. Goeie aankoop.
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Mij op de valreep toch laten verleiden voor een nieuwe helm met de Futurumshop -15% op helmen.
Kask Wasabi, all weather functionaliteit boeide mij al langer en aangezien in de zomer mijn Kask Valegro als gegoten zit maar het toch fris is in tussen en winterseizoen een mooie aanvulling.
Kask Wasabi, all weather functionaliteit boeide mij al langer en aangezien in de zomer mijn Kask Valegro als gegoten zit maar het toch fris is in tussen en winterseizoen een mooie aanvulling.