Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.
-
rikkert
- Forum-lid
rikkert
04 sep 2024 08:13
depoldertoerist schreef: ↑04 sep 2024 08:08
Ook gekocht een Accelera Professional Bib short. Krijgt erg veel goede reviews, maar mogelijk zijn de slechte er uit gefilterd. Ik ben benieuwd.
Dat merk wordt driftig via mijn sociale media geplugd. Ben benieuwd wat je ervan vindt. Broek ziet er op zich prima uit en shirt erbij kost niet zoveel en is qua design vrij sober, wat ik wel kan waarderen.
Dus als je je eerste indrukken hier achter wilt laten, heel graag!
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
-
depoldertoerist
- Forum-lid
-
Contact
depoldertoerist
04 sep 2024 08:40
rikkert schreef: ↑04 sep 2024 08:13
Ook gekocht een Accelera Professional Bib short. Krijgt erg veel goede reviews, maar mogelijk zijn de slechte er uit gefilterd. Ik ben benieuwd.
Dat merk wordt driftig via mijn sociale media geplugd. Ben benieuwd wat je ervan vindt. Broek ziet er op zich prima uit en shirt erbij kost niet zoveel en is qua design vrij sober, wat ik wel kan waarderen.
Is goed, ga ik doen.
Zelf kende ik het merk niet (doe niet zoveel op socials) en kwam het eigenlijk door te zoeken eerst tegen via Bol. Toen het merk zelf opgezocht.
BIKE to Work.
Work to Eat. Eat to live.
Live to BIKE
-
koeroeur
- Forum-lid
koeroeur
04 sep 2024 13:09
Ik heb de intermediate bib besteld van acelera. Ze steken echt wel geld in SoMe advertenties, maar posten dan weer weinig op hun kanaal...
De bib was in een bundel met het intermediate shirt voor nog geen 60 euro. Dus mijn verwachtingen waren bescheiden maar het is best een fijne bib. Tot een uur of drie geen last. Daarna merk je wel met een goedkopere bib op weg te zijn. Het shirt is niet echt een grote aanrader. het voldoet maar voelt goedkoper aan.
https://www.instagram.com/p/C_GNiPDOjlk/
-
SantaSCSI
- Forum-lid
SantaSCSI
12 sep 2024 15:47
Zo'n fancy Varia mount voor mijn Foil zadelpen met dank aan Wasbeer voor de site
.
Uno-X Mobility or bust!
-
wasbeer2006
- Forum-lid HC
wasbeer2006
12 sep 2024 19:17
Ja wel prijzig, maar als we dan zo,n aparte zadelpen hebben is deze mount wel een mooie optie!
-
jwkeij
- Forum-lid
jwkeij
20 sep 2024 17:06
Bijna, bijna, had ik een Mammut Nordwand Pro HS hardshell gekocht. Bijna.
Ik was mijn Rab Kangri al maanden kwijt. Nu had ik 'm niet echt nodig gehad door het mooie weer. Maar voordat het echt slecht weer gaat worden, wilde ik graag weer een goede hardshell. Met lange dagen buiten laat ik mij niet graag zeiknat regenen.
Dus ik alle opties voor een goede jas bekeken: Arcteryx Beta AR, Carinthia PRG en de Mammut Nordwand. Die laatste werd 't!
'Maar ja, waar was die Rab jas.... Had ik had 't toch niet ergens tussen Tiel en Berlijn laten liggen...?'
Toch maar een laatste keer zoeken, en ja, hoor: in de laatste fietstas die meehad naar Berlijn, kwam een klein opgerold pakketje uit: Mijn Rab jas.
De euforie was toch wel zó groot, dat het aanvoelt alsof ik een nieuwe jas heb, haha.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
-
daniel1975
- Forum-lid HC
daniel1975
20 sep 2024 18:18
Das de goedkoopste dure jas ooit
Less is bore
-
jwkeij
- Forum-lid
jwkeij
20 sep 2024 18:44
Beter zo dan nog een jas erbij, om vervolgens dan de dag erna je oude terug te vinden.... Dat zou dan een héle dure dure jas zijn.
Toch een aanzienlijk bedrag op zak gehouden.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
-
bakboord1
- Forum-lid
bakboord1
20 sep 2024 20:49
Losse kransjes gekocht (12, 13 en 14) om mijn versleten cassette nieuw leven in te blazen.
Heb ik mooi een cassette voor de indoortrainer en gaat mijn oude aluminium racer de deur uit.
N+1 past niet meer in de garage nu mijn vrouw ook meedoet aan n+1.
-
depoldertoerist
- Forum-lid
-
Contact
depoldertoerist
21 sep 2024 17:34
depoldertoerist schreef: ↑04 sep 2024 08:40
Is goed, ga ik doen.
Zelf kende ik het merk niet (doe niet zoveel op socials) en kwam het eigenlijk door te zoeken eerst tegen via Bol. Toen het merk zelf opgezocht.
Het is een mooie broek, van mooi materiaal en hij zit comfortabel. Maar 2,5 uur is toch wel de max om er op te fietsen. Dus wat mij betreft maakt de broek de verwachtingen niet waar. Jammer. Het is een beetje alsof ik op het stiksel zit van de zeem. En na een tijdje gaat dat gewoon schuren.
BIKE to Work.
Work to Eat. Eat to live.
Live to BIKE
-
Drkjv
- Forum-lid
Drkjv
22 sep 2024 21:50
Banden versleten: 2 plekjes waar ik de draad al zie op men Vitoria rubino pro bandjes, tijd voor nieuwe: pirelli p zero TLR 28mm. Nog nooit pirelli geprobeerd, ik ben benieuwd
Ook nog een paar challenge limus pro bandjes en een nieuwe zadelpen voor komende cx winter.
Samen met overnachting en ticket van GF Picardië wordt dit toch wel dure fiets maand
-
rikkert
- Forum-lid
rikkert
23 sep 2024 10:54
depoldertoerist schreef: ↑21 sep 2024 17:34
depoldertoerist schreef: ↑04 sep 2024 08:40
Is goed, ga ik doen.
Het is een mooie broek, van mooi materiaal en hij zit comfortabel. Maar 2,5 uur is toch wel de max om er op te fietsen. Dus wat mij betreft maakt de broek de verwachtingen niet waar. Jammer. Het is een beetje alsof ik op het stiksel zit van de zeem. En na een tijdje gaat dat gewoon schuren.
Dank je, ik sla deze even over
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.