Snap ook niet dat het niet lukt. Misschien door iemand anders laten doen? Als je vijf kettinponsen krom trekt, ben ik bang dat je wel heel onbenullig te werk gaat. Zo moeilijk is het nu ook weer niet.Theo V schreef: ↑28 jun 2019 08:03En ik vind dat dan weer heel apart;aloisvonesterhazy schreef: ↑27 jun 2019 20:41 Nieuwe Shimanoketting op mijn fiets gelegd. En weer is het me niet gelukt het afbreekpinnetje er recht in te krijgen. Ik heb wel een stuk of vijf kettingponsen liggen maar ze lijken allemaal kromgetrokken. Dus maar weer naar de fietsenmaker om een missing link te halen.
Ik heb nog nooit een probleem gehad met de breekpennetjes.
En ben ik dus eigenlijk heel benieuwd waarom het fout gaat.
Nog iets verprutst bij het sleutelen vandaag?
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Wat een risico lopen al die triatleten dan, die doen niet anders dan hun fiets aan de zadel(punt) ophangen:
(ok. soms hangen ze ze aan de remgrepen op.)
(ok. soms hangen ze ze aan de remgrepen op.)
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Die van mij hangt al vijf jaar in de schuur aan de zadel.... Niet onafgebroken hé
Met 70kg.. niet het hele gewicht rust op het zadel natuurlijk.
Maar af en toe mis ik een hobbeltje en is de druk op mijn zadel toch echt wel een veelvoud van het gewicht van mijn fiets.
Je hebt denk ik juist geluk gehad dat ie op dat moment brak en niet tijdens het fietsen.
Maar af en toe mis ik een hobbeltje en is de druk op mijn zadel toch echt wel een veelvoud van het gewicht van mijn fiets.
Je hebt denk ik juist geluk gehad dat ie op dat moment brak en niet tijdens het fietsen.
Vanochtend kraakje in bottom bracket onderzocht. Afgebroken schroefdraad deel van drive side lager. Zagen stoken en beitelen om de resten uit het frame te krijgen. Toch een beetje in de schroefdraad gehakt🤯. Gelukkig had de LBS in Numansdorp effe tijd om de draad op te zuiveren.