Nog iets verprutst bij het sleutelen vandaag?
Enkele weken geleden de kabels van mijn fiets vervangen maar de achterderailleur schakelt niet vlot af (vooral bij de kleinste kransjes). Hoewel ik de kabels op dezelfde lange heb geknipt als de vorige vermoed ik dat het laatste stuk kabel naar de derailleur te kort is.
Bestaat er een mogelijk om enkel 1 (of 2) schakelkabels te kopen voor Campagnolo (mag een ander merk zijn maar moet compatibel zijn) zonder meteen de volledige set rem-en schakelkabel te kopen?
Bestaat er een mogelijk om enkel 1 (of 2) schakelkabels te kopen voor Campagnolo (mag een ander merk zijn maar moet compatibel zijn) zonder meteen de volledige set rem-en schakelkabel te kopen?
-
- Forum-lid HC
Schakelkabels worden ook op de rol verkocht, kun je zo lang of zo kort je zelf wil.
Laatste gedeelte van de buitenkabel naar de achterderailleur moet wel een mooie bocht beschrijven wil ie goed schakelen.
Daar is Campa wel gevoelig voor.
Laatste gedeelte van de buitenkabel naar de achterderailleur moet wel een mooie bocht beschrijven wil ie goed schakelen.
Daar is Campa wel gevoelig voor.
- thestudent
- Forum-lid HC
Het kan ook dat je nog ergens een braampje van het afknippen hebt waar de kabel wat stroef loopt.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- thestudent
- Forum-lid HC
De binnenkabel wel, die heeft en ander tonnetje. De originele campa buitenkabel is iets dikker dan die van shimano. Maar een campa kabel gaat gewoon door elk merk buitenkabel hoor.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Voor het eerst bij het sleutelen een schroefdraad gemold... Nog wel in mijn carbon Aero stuur/stuurpen combo. Gelukkig kon ik het met een V-Coil perfect herstellen, phoe....
Toch maar een momentsleutel aangeschaft, waarvan ik altijd stiekem dacht hem niet nodig te hebben.
Toch maar een momentsleutel aangeschaft, waarvan ik altijd stiekem dacht hem niet nodig te hebben.