Het grote domme vragen topic
53x11
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Op het lijstjesforum (inmiddels ter ziele zeker?) heeft één forumlid een treffende ondertitel: "trainen doe ik niet, fietsen des te meer"
nog een domme vraag:
Waarom rijden mensen met een audi A6 station (of een andere grote bak) met een fietsendrager op trekhaak en dat terwijl ze alleen of hooguit men z'n tweeen zijn?
Waarom rijden mensen met een audi A6 station (of een andere grote bak) met een fietsendrager op trekhaak en dat terwijl ze alleen of hooguit men z'n tweeen zijn?
Live fast; die young. mijn blog
Dat vraag ik me dus echt wekelijks af. Met een MTB, die smerig kan worden, snap ik het trouwens prima.
-
- Forum-lid
Waarschijnlijk om ook hun premium fiets te laten zien...
Ik vraag mij dan altijd af of ze ook hard kunnen fietsen...
Rose X-lite Four disc Di2 2018 & Mr. Big 2 29-er 2014
Mmm, bij mij wint toch het gemak:
Kinderstoel eruit, bank omlaag, oud kleed uitspreiden en dan de MTB (met of zonder modder) achterin de 9-3 estate > trekhaak monteren, drager uit de schuur, drager monteren, fiets plaatsen
Kinderstoel eruit, bank omlaag, oud kleed uitspreiden en dan de MTB (met of zonder modder) achterin de 9-3 estate > trekhaak monteren, drager uit de schuur, drager monteren, fiets plaatsen
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vraag mij altijd af of dit soort vragen en opmerkingen verkapte jaloezie ismont aigoual schreef: ↑05 apr 2018 19:04Waarschijnlijk om ook hun premium fiets te laten zien...
Ik vraag mij dan altijd af of ze ook hard kunnen fietsen...
Less is bore