Het grote domme vragen topic
Ik heb een domme vraag. Ik heb een Giant TCR Advanced 1 uit 2018 met Ultegra schijfremmen. Ik wil hiervoor nieuwe rempads kopen. Welke type zijn dit? Ik vind type aanduiding wat lastig. Is dit A?
Ik rij in overwegend droge omstandigheden, dat het niet regent als ik vertrek. Wel zijn de wegen soms nog nat. Omdat ik in buitengebied woon zijn wegen dan wel modderig. En word mijn fiets wel erg vies. Wat is dan beste hardheid?
Eens per jaar trek ik de bergen in. Vind niet erg om dan andere blokken te moeten monteren.
Ik rij in overwegend droge omstandigheden, dat het niet regent als ik vertrek. Wel zijn de wegen soms nog nat. Omdat ik in buitengebied woon zijn wegen dan wel modderig. En word mijn fiets wel erg vies. Wat is dan beste hardheid?
Eens per jaar trek ik de bergen in. Vind niet erg om dan andere blokken te moeten monteren.
-
- Forum-lid HC
Je bedoelt de L103A? Die zijn met koelribben en prima voor je.
Je hoeft de blokken niet te verwisselen omdat je de bergen ingaat, alleen wisselen wanneer ze versleten zijn!
Ik heb mijn blokken vervangen, nadat ze versleten waren, voor een set van AlieExpres voor €3,-.
10 setjes laten komen, heb ik wat voorraad.
Zonder koelribben overigens, werkten goed tijdens afdalen in de bergen van Italië.
Je hoeft de blokken niet te verwisselen omdat je de bergen ingaat, alleen wisselen wanneer ze versleten zijn!
Ik heb mijn blokken vervangen, nadat ze versleten waren, voor een set van AlieExpres voor €3,-.
10 setjes laten komen, heb ik wat voorraad.
Zonder koelribben overigens, werkten goed tijdens afdalen in de bergen van Italië.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
Ben ik nu heel dom als ik daar niet uithaal welke pasvorm ze hebben (A-G)?nijkie schreef: ↑01 feb 2021 20:52https://bike.shimano.com/nl-NL/product/ ... 070-R.html
Uitklappen en scrollen.
Wat ik heb kunnen achterhalen is "G", maar ik weet het niet zeker.
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Ik heb voor de eerste keer mijn ketting gesmeerd met wax, maar na ca.20km begon hij alweer lawaai te maken, ben er dus niet erg tevreden over,Mijn (domme)vraag is dus: kan ik hier direct weer olie overheen doen zonder de ketting eerst weer helemaal schoon te maken,zeg maar een soort cold turkey van het ketting smeren.