Het grote domme vragen topic
- ophetkantje
- Forum-lid
Domme vragen topic, dus WTF is een K-edge?
Ach, ik zeg ook maar wat
- ophetkantje
- Forum-lid
Vertaald naar mijn taal een ding, waarmee je een tellertje of garmin voor je stuur kunt monteren denk ik dan;-) het zal er wel aan liggen dat ik alleen een tellertje heb en gewoon de weg ken of bordjes volg da tik dit soort zagen niet ken.
Ach, ik zeg ook maar wat
Ja precies dit.ophetkantje schreef: ↑16 aug 2018 12:11 Vertaald naar mijn taal een ding, waarmee je een tellertje of garmin voor je stuur kunt monteren denk ik dan;-)
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
En dan is K-edge een merknaam.., Beetje zoals de verstelbare moersleutel steevast een Baco genoemd wordt.
Ze maken allerhande bevestigings units (voor tellers, camera's etc), en kettinggeleiders etc.
Ze maken allerhande bevestigings units (voor tellers, camera's etc), en kettinggeleiders etc.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- daniel1975
- Forum-lid HC
Monkey Wrench zoals de engelsen het zo treffend noemenMarkVeenstra schreef: ↑16 aug 2018 13:32 Beetje zoals de verstelbare moersleutel steevast een Baco genoemd wordt.
Less is bore
Ik zit met het idee in mn hoofd om een racefiets op te gaan bouwen speciaal om mee te klimmen, ik vroeg mij af of iemand weet welke groepset (liefst budget) het lichtste verzet aan kan?
Sram Apex 1, is het lichtste wat ik heb kunnen vinden zo ver met 38 voorblad en 42 achter.
Sram Apex 1, is het lichtste wat ik heb kunnen vinden zo ver met 38 voorblad en 42 achter.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tripel, 22x28. Of met een 30 of 32 achter.
1X is echt een oplossing voor een niet bestaand probleem en beperkt je in de toekomst.
1X is echt een oplossing voor een niet bestaand probleem en beperkt je in de toekomst.
Less is bore
Triple. Of een mini-compact, FSA heeft daar sinds kort een mooi crankstel voor.
Domme vragen....hier komt die dan
Ik kijk wel eens naar 2e hands wielen en dan wordt er wel eens gevraagd "zijn deze wielen met steekassen"
Wat houd een steekas in en hoe zie ik wat mijn fiets nodig heeft? Plus hoe kan ik zien wat voor soort cassette er op mijn fiets zit
Ik kijk wel eens naar 2e hands wielen en dan wordt er wel eens gevraagd "zijn deze wielen met steekassen"
Wat houd een steekas in en hoe zie ik wat mijn fiets nodig heeft? Plus hoe kan ik zien wat voor soort cassette er op mijn fiets zit