persoon 3 met een e-bike
Het grote domme vragen topic
Is dit ook het domme antwoorden topic?rovar schreef: ↑08 okt 2018 18:45Wat een onzin. Alu nippels moet je altijd met velglint aftapen, anders loopt de druk uit het ventiel. Ligt er trouwens aan in welke richting je je remkabel hebt zitten, rechts altijd anders dan links. En dan nog, in de meeste gevallen lekt het water toch nog uit je binnenband van je tubeless
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Inkoppertje natuurlijk, persoon 2 is overal sneller
de persoon met minder gewicht is altijd eerder boven. Hij trapt meer watt per kg.
Als de ongestelde vraag die daar op volgt is wie er weer het eerste beneden is, dan is het antwoord hetzelfde. De voorsprong van de lichtste wordt in de afdaling door de zwaarste nooit meer goed gemaakt.
Als de ongestelde vraag die daar op volgt is wie er weer het eerste beneden is, dan is het antwoord hetzelfde. De voorsprong van de lichtste wordt in de afdaling door de zwaarste nooit meer goed gemaakt.
Volgens mij stond er bij de domme vraag van Nijkie:Nee_Nee schreef: ↑09 okt 2018 09:56 de persoon met minder gewicht is altijd eerder boven. Hij trapt meer watt per kg.
Leg me eens uit hoe die persoon met minder gewicht meer watt per kg trapt...
Persoon 1 weegt 60kg en trapt 4w/kg.
Persoon 2 weegt 80kg en trapt 4w/kg.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
En de vraag is wie er eerder boven is....
dat vlakke en die afdaling doen die uitkomst niet veranderen lijkt mij.
dat vlakke en die afdaling doen die uitkomst niet veranderen lijkt mij.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013