Hier is Don Bidon
Mooi initiatief! Indien er een fors aantal shops aan toegevoegd wordt kan het zeker uitgroeien tot iets moois. Vooralsnog heb ik altijd gebruik gemaakt van de shopping functie van google.de om tot de laagste prijzen te komen.
Een dag niet gefietst is een dag niet geleefd...
Wauw, bedankt voor jullie mooi reacties! Leuk.
Ik heb even alle webshop aanbevelingen verzameld en hier kun je er op stemmen, zodat ik weet waar ik moet beginnen.
Hopmans wordt ook genoemd, maar heeft geen webshop toch?
@pacoaw Ik ga eens kijken naar de lettertypes op verschillende apparaten. Dank je.
@RMB Bedankt voor je idee. Het zal wat ingewikkeld zijn om verzendkosten mee te nemen in de prijs, omdat je soms ook meerdere spullen besteld. Maar ik zal er eens naar kijken.
Bedankt!
Ik heb even alle webshop aanbevelingen verzameld en hier kun je er op stemmen, zodat ik weet waar ik moet beginnen.
Hopmans wordt ook genoemd, maar heeft geen webshop toch?
@pacoaw Ik ga eens kijken naar de lettertypes op verschillende apparaten. Dank je.
@RMB Bedankt voor je idee. Het zal wat ingewikkeld zijn om verzendkosten mee te nemen in de prijs, omdat je soms ook meerdere spullen besteld. Maar ik zal er eens naar kijken.
Bedankt!
Hopmans heeft geen webshop, maar je kunt er wel online bestellen (via email).
- Lcsmet
- Forum-lid HC
@TS; een mailtje naar de verschillende aanbieders sturen om een (kleine?) contributie te vragen alvorens ze worden opgenomen in je zoeklijst lijkt me niets teveel.
Alleszins een mooi initiatief
Succes.
Succes.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Nooit van affiliate gehoord?Lcsmet schreef:@TS; een mailtje naar de verschillende aanbieders sturen om een (kleine?) contributie te vragen alvorens ze worden opgenomen in je zoeklijst lijkt me niets teveel.
Succes.
@Lcmet en @Havana, slecht sommige webshops bieden affiliate's aan, maar dat mag de pret niet druk.
Zojuist heb ik ook bike-components.de aan DonBidon.nl toegevoegd. Had de meeste stemmen
Vervelend is alleen dat zij voornamelijk Duitse termen gebruiken, dus bijvoorbeeld Kassette i.p.v. Cassette. Op dit moment weinig aan te doen vrees ik.
Zojuist heb ik ook bike-components.de aan DonBidon.nl toegevoegd. Had de meeste stemmen
Vervelend is alleen dat zij voornamelijk Duitse termen gebruiken, dus bijvoorbeeld Kassette i.p.v. Cassette. Op dit moment weinig aan te doen vrees ik.
De eerste prijsvergelijker voor online fiets-shops: DonBidon.nl
bikecomponents kun je ook op engels zetten.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Mooie foto! En mooi initiatief
-
- Forum-lid
Goed initiatief, maar als ik zoek op "shimano cassette 105 12-25" dan wordt ik niet enthousiast van de zoekresultaten.
En verder vind ik de layout wel mooi, maar zeker niet handig voor een prijsvergelijkingssite. Ik zou de resultaten graag in een tabelletje willen zien, Zeker als er steeds meer webshops bijkomen.
En verder vind ik de layout wel mooi, maar zeker niet handig voor een prijsvergelijkingssite. Ik zou de resultaten graag in een tabelletje willen zien, Zeker als er steeds meer webshops bijkomen.
- StevieSeagal
- Forum-lid
Echt een heel mooi initiatief. Heb zelf ook Wieleroutfits.nl aangedragen.