Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Hoi ik heb vandaag het hele topic gelezen ,ik zou dus graag een fiets kopen via Sunnysun (BYR 178)maar ik kan geen mail naar hen sturen voor prijzen .
Dus ... Weet iemand wat hun prijzen zijn voor een volledige fiets ?
Of kan iemand me een link geven waar ik prijzen kan op vinden ?
Mvg bert
Dus ... Weet iemand wat hun prijzen zijn voor een volledige fiets ?
Of kan iemand me een link geven waar ik prijzen kan op vinden ?
Mvg bert
-
- Forum-lid
T@D@P-Cycler_81 schreef: http://www.cyclingyong.com staat ook paypal logo zou dan trusted zijn ? ben van plan daar bestelling te plaatsen ,maar krijg iedere dag andere persoon aan de live chat heb ik de indruk..iemand hier ook meer weet van ?
Ik heb het dogma replica frame bestelt bij cyclingyong (zie eerdere posts) en heb betaald met paypal. Vlotte levertijd voor een goed product. Verpakking was niet geweldig maar voldeed mbt bescherming. Levering via EMS ging ook vlot (1 week). Wel rekening houden met douane (tijd en kosten). Je krijgt tzt van TNT post een melding over een te bezorgen produkt. Via TNT internet pagina (via de bezorgcode die in hun email staat) kun je uiteindelijk zien hoeveel de douane/invoerkosten zijn. Douane check kan enige tijd duren en neemt eigenlijk de meeste tijd in beslag. Pas na betaling wordt er door TNT bezorgd. Instrueer Cyclingyong echter PRECIES (=exacte tekst) wat op de verpakking komt te staan met betrekking tot inhoud en waarde. Op basis daarvan worden namelijk de invoerkosten bepaald.
-
- Forum-lid
Weet iemand waar je een-kant-en-klaar setje Carbon wielen kan kopen, 38 of 50 mm.
Flyxii of sun.. heeft alleen losse velgen.
Ik weet dat de chinezen het niet erg nauw nemen met spaakspanning etc.. maar over het algemeen moet het kunnen denk ik ??
Flyxii of sun.. heeft alleen losse velgen.
Ik weet dat de chinezen het niet erg nauw nemen met spaakspanning etc.. maar over het algemeen moet het kunnen denk ik ??
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Toch jammer dat het topic deze kant op loopt, helaas dat er vraag is naar nep frames, creativiteit is op die manier ver te zoeken, niemand die nog iets speciaals van plan is met een chinees kader?
Een nep oakley zou ik gewoon uit je hoofd zetten, die komen voor 2 tientjes ook op MP wel voorbij mocht je per sé een neppert willen.....
Een nep oakley zou ik gewoon uit je hoofd zetten, die komen voor 2 tientjes ook op MP wel voorbij mocht je per sé een neppert willen.....
mijn Flickr
jaapieo schreef:Toch jammer dat het topic deze kant op loopt, helaas dat er vraag is naar nep frames, creativiteit is op die manier ver te zoeken, niemand die nog iets speciaals van plan is met een chinees kader?
Die van mij wordt momenteel gespoten. Ik heb gezegd dat ik hem niet op het forum ga zetten. Waarschijnlijk zullen er meer zijn die niet zitten te wachten op gezeik van de spacer politie, mensen die zich gaan bemoeien met geometrie of gezeur dat je een echte had moeten kopen.....
Nee, ik ben niet zuur
Twitter: @rbruijns