Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Het Grote China Topic (frames + onderdelen)

pedro koi
Forum-lid

pedro koi 13 jun 2011 23:26

Mooi voorbeeld jeroen amai.

Heb al ideeen hoe de fietsen moeten worden kwa kleur al vind men vrouwtje het tro om zelf te painten ze zo liever minder risico hebben en gewoon bestickeren.

Word afwachten eerst maar eens de zending afwachten.

mvg pedro

rafflesia
Forum-lid

rafflesia 14 jun 2011 08:02

embee64 schreef:Nog maar eens een herhaling van mijn vraag:
Als ik op de site van designstickers.blogspot van Marco Pollo probeer te kijken,
krijg ik steeds een melding dat Marco mij zou moeten uitnodigen voor toegang.
Ik krijg de site dus niet te zien. Kan iemand een blogspot-onbenul, ik dus, simpel uitleggen wat ik moet doen?
Je zult vrees ik een google-account moeten aanmaken om deze blog te moeten zien (rechtsonder "nu een account maken")
Heb dit ook nog nooit gezien, maar je lijkt geen andere keus te hebben...

Grtz,

pedro koi
Forum-lid

pedro koi 14 jun 2011 08:41

Amai wat gaat het vlot.
Deze morgen de mail box open en er zaten mailtjes in dat het verstuurd is in 1 pakket.

Ook zat een afbeelding bij het het pakket papier aan de douane zal het zeker liggen staat 85$ op de doos :D .

intussen al wat info gehad van tuning kerels waar ik om de verf kan gaan en wat juist moet gebeuren..
Ze raden aan om het frame zacht op te schuren met een p 400 of 600 of een 3m doekje rode kleur.
Dan eventueel een primer erop(vragen in de verf winkel indien nodig) en dan de epoxy verf met lak laag.
mvg pedro

jeroen_r
Forum-lid

jeroen_r 14 jun 2011 19:17

pedro koi schreef:Amai wat gaat het vlot.
Dan eventueel een primer erop(vragen in de verf winkel indien nodig) en dan de epoxy verf met lak laag.
mvg pedro
Primer heb je niet nodig wanneer je over de clear coting heen verft, de (opgeschuurde) onderlaag is precies goed om je nieuwe verf op te laten hechten. Het is trouwens gevaarlijk om alle reeds aanwezige lak er af te schuren, de kans dat je de carbon aantast is aanzienlijk, dus gewoon een laagje lak laten zitten.

jolmer
Forum-lid

jolmer 14 jun 2011 19:19

Heeft er iemand ervaring met Yang WenCai's store?
Wil daar een setje carbon velgen bestellen, maar zou graag willen horen of er iemand al eerder zaken met hen heeft gedaan,

pedro koi
Forum-lid

pedro koi 15 jun 2011 05:49

Dank u jeroen.

Intussen heb ik al een verf menger en waarschijnlijk ook een painter (onderhandelingen ermee).
Daar de verf het celeste kleur word van bianchi word ze op maat gemaakt daarom raden ze me vrachtwagen verf aan das een lak op epoxy basis met verharder erbij.
Eens deze hard heb je geen eind afwerking lak meer nodig wand de lak blinkt al uit zen eigen volgens de verkoper.

mvg pedro

wezep
Forum-lid

Gebruikersavatar wezep 17 jun 2011 10:41

Wat zijn jullie gemiddeld kwijt aan verzendkosten voor een frame dat bij Dengfu wordt gekocht?

En iemand ervaring met het FM018 tijdritframe van hun?
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

pedro koi
Forum-lid

pedro koi 17 jun 2011 13:30

Hoi wezep.
BIj flyii is dit ongeveer 50 euro voor een frame van 240 euro.
Als je de frame in carbon zelf koopt zonder painting ben je iets goedkoper via ebay de link van ebay goods das de winkel flyii ,hij heeft ook tt frame's.
Zie link http://shop.ebay.nl/e_baygoods/m.html?_ ... m270.l1313" onclick="window.open(this.href);return false;

De mijne zijn onderweg van hinds en hebben nu al 3 sorteer centra gepaseerd sedert maandag.
Iemand die weet waneer het vertrekt in sorteer centra GUANGZHOU wat de volgende stappen zijn of is dit het sorteer centra in de lucht haven en zit het pakket op de vlieger.

mvg pedro

wezep
Forum-lid

Gebruikersavatar wezep 17 jun 2011 13:50

pedro koi schreef:Hoi wezep.
BIj flyii is dit ongeveer 50 euro voor een frame van 240 euro.
Als je de frame in carbon zelf koopt zonder painting ben je iets goedkoper via ebay de link van ebay goods das de winkel flyii ,hij heeft ook tt frame's.
Zie link http://shop.ebay.nl/e_baygoods/m.html?_ ... m270.l1313" onclick="window.open(this.href);return false;

De mijne zijn onderweg van hinds en hebben nu al 3 sorteer centra gepaseerd sedert maandag.
Iemand die weet waneer het vertrekt in sorteer centra GUANGZHOU wat de volgende stappen zijn of is dit het sorteer centra in de lucht haven en zit het pakket op de vlieger.

mvg pedro
Bij Flyii op ebay kom ik de Fm018 niet tegen.
Het gaat om dit frame:
Afbeelding
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity

wout1981
Forum-lid

wout1981 17 jun 2011 22:52

Heeft iemand ervaring met een winkel welke ook baanframes verkoopt?

ademort
Forum-lid

ademort 20 jun 2011 17:42

Ik heb zelf en frame besteld uit China http://www.aliexpress.com/snapshot/101152037.html" onclick="window.open(this.href);return false; ik heb ook stuur en zadelpen besteld. Frame zit vanaf 3Juni in Douane en vorige week heb ik en brief ontvangen over inklaringskosten. Deze is zondag op de post gezet,ik hoop binnekort wat te horen. Als frame geleverd is wordt fotos van de opbouw op de forum gezet.
Ade

yoda
Forum-lid

yoda 20 jun 2011 19:01

Volgens mij was ik bij dengfu ook iets van 60 a 80,- kwijt voor 2 frames
Do or Do not.. There is no try

Plaats reactie