Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Amclassic-fan schreef:japie carbon schreef:Nee, ik kreeg een brief dat ik moest aangeven wat de waarde was van de velgen. Vond t ook vaag. Maar misschien komt t doordat de chinees erop had gezet dat het 50 USD was?
Moet een factuur meezenden, dus er is ook niet mee te rommelen.
Ik had gewoon een valse factuur van de Chinezen in m'n mailbox liggen nog voordat de boel opgestuurd was of dat ik er om had gevraagd.
Ik zal voor de rest maar niets zeggen, want dan vallen er weer een paar moraalridders over me heen.
Creatief boekhouden heet zoiets toch
in ieder geval +1
-
- Forum-lid
heb ook al een paar keer paypall rekening op moeten sturen, je kunt natuurlijk met onze chinese vrienden regelen dat je in 2 keer betaald..
heb ook 2 maanden gewacht op zadelpen was hele lange levertijd ivm chinees nieuwjaar heb ik begrepen
voor de chinarello fans er komt aan het einde van de maand maat 58 op de markt
heb ook 2 maanden gewacht op zadelpen was hele lange levertijd ivm chinees nieuwjaar heb ik begrepen
voor de chinarello fans er komt aan het einde van de maand maat 58 op de markt
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
japie carbon schreef:Toen was ik trouwens ook maar 75kg
Wanneer was dat, bij de nieuwelingen?
Ik zou het toch maar gewoon doen zoals AMClassicfan zegt, dat was mijn idee ook. En dan wel een beetje reeel bedrag op die nepfactuur, want als ze het niet geloven en ze om een paypal afschrift vragen ben je alsnog de pineut.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Dat is ook weer zo. Is een PDF zonder gegoochel eigenlijk een beetje te bewerken? Zonder hier nu een hele discussie op te willen starten hoe de belastingdienst te ontduiken, kan een beetje creatief boekhouden ten gunste van de eigen portemonnee nooit kwaad natuurlijk.
Ace1978 schreef:Dat is ook weer zo. Is een PDF zonder gegoochel eigenlijk een beetje te bewerken? Zonder hier nu een hele discussie op te willen starten hoe de belastingdienst te ontduiken, kan een beetje creatief boekhouden ten gunste van de eigen portemonnee nooit kwaad natuurlijk.
Meeste PDF's zijn redelijk goed te bewerken met adobe acrobat (niet de reader versie!) Tenzij ze beveiligd zijn, dan moet je er wat meer voor doen, maar de meeste bedrijven nemen daar de moeite niet voor
Overigens importeren in photoshop of illustrator is ook evt mogelijk.
-Cervelo R2 2015
-Cervelo RS 2010
-Cervelo RS 2010
Ik laat ze er tegenwoordig "repair"op zetten....Grappig dat ze er dan ook soms echt kapotte onderdelen bij doen laatst een cameraatje besteld...zat er een huls van een kapotte en tasje bij
En nu allemaal weer ophouden...de vrienden bij de beldienst/douane zouden maar zo mee kunnen lezen
En nu allemaal weer ophouden...de vrienden bij de beldienst/douane zouden maar zo mee kunnen lezen
jaapieo schreef:Vandaag na een paar maand wachten lag er ineens een pakketje in de gang!
Aan het formaat en de Chinese opdruk zag ik direct dat het mijn zadeltje moest zijn!
Snel uitpakken natuurlijk:
zadel 003 by JasperSteen, on Flickr
Echter onderweg naar de LBS om het plaatje eens te monteren werd ik van de fiets gereden door een boodschappende sparta-met in een broek en shirtmaat XXXXXL, 10 minuten na het uitpakken!
Gevolg? Dikke krassen op het zadel...
Met een beetje commandant goed op de lak zitten poetsen en je ziet het al een stuk minder, binnenkort maar eens een laagje nieuwe lak en dan is het weer zoals hij uit het doosje kwam.
Hij misstaat in ieder geval niet:
nieuw zadel 001 by JasperSteen, on Flickr
Vorige week mijn zadel ontvangen, 2 keer mee gefietst.
Rijd goed, maaaar wel erg hard.
Ik moet hier wel aan wennen....
Met 8 dagen in huis, gekocht via Ebay.com.....
-
- Forum-lid
Amclassic-fan schreef:En wat weer houdt je ervan om te klooien met een Paypal afschrift? Paypal is niet voor niets gevestigd in Luxemburg
Als je nog even zo doorgaat worden er straks Kamervragen gesteld over dit topic
Do kin der mar druk mei weze