Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
- CampaYolo
- Forum-lid
Dat dacht ik ook, tot ik ging zoeken.tommeke14 schreef: ↑11 dec 2024 15:42 Zo’n carbon vork zou ik er nog bij kunnen kopen. Het zal idd niet veel zijn, maar ik vind ‘t vooral leuk om ff een knutselprojectje te hebben. Ik ga er zelf ook absoluut niet op fietsen.
Maar wellicht eerst nog maar eens MP in de gaten houden. Schijfremmen en QR zijn helaas vrij zeldzaam.
Er is wel wat te vinden hoor.
Vergeet trouwens niet dat je bij een "kaal frame" nog extra kosten krijgt ondanks dat je een groep en wielen hebt.
Stuur(pen), zadel(pen)
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
Heb ik allemaal liggen haha. Daarom ook dit projectje, zodat ik van wat spullen afkom, die ik toch niet gebruik.CampaYolo schreef: ↑11 dec 2024 15:58Dat dacht ik ook, tot ik ging zoeken.tommeke14 schreef: ↑11 dec 2024 15:42 Zo’n carbon vork zou ik er nog bij kunnen kopen. Het zal idd niet veel zijn, maar ik vind ‘t vooral leuk om ff een knutselprojectje te hebben. Ik ga er zelf ook absoluut niet op fietsen.
Maar wellicht eerst nog maar eens MP in de gaten houden. Schijfremmen en QR zijn helaas vrij zeldzaam.
Er is wel wat te vinden hoor.
Vergeet trouwens niet dat je bij een "kaal frame" nog extra kosten krijgt ondanks dat je een groep en wielen hebt.
Stuur(pen), zadel(pen)
- CampaYolo
- Forum-lid
Ik sluit me dan aan aan bij de tip van Ernie. Een overjarig cross frame.
Heb ik ook gedaan. En de cantilevers vervangen door mini v-brakes.
Maar dan lijkt me marktplaats de 1e plek om eens rond te struinen.
Heb ik ook gedaan. En de cantilevers vervangen door mini v-brakes.
Maar dan lijkt me marktplaats de 1e plek om eens rond te struinen.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.