Het E-Bike topic
Hahaha
Ja, schitterend inderdaad! Net zoals bij 90% van de auto's, ik verbaas me altijd over deze onzin
Ik heb nu een lichtsensor op de auto zodat de verlichting automatisch aan gaat indien nodig. Maar de led dagrijverlichting brand altijd. Dat is voor de zichtbaarheid. De auto's hiervoor deed ik altijd bij het instappen de verlichting aan. Het scheelt echt qua zichtbaarheid. Volgens mij is er lang geleden ook een overheidcampagne geweest om ervoor te zorgen dat mensen hun verlichting standaard aan doen.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
zou wel prettig wezen.., vaak genoeg situaties in tunnels of met tegenlicht dat je auto's niet goed ziet. Vaak de grijze/zwarte auto's waarvan bestuurders de verlichting wat minder belangrijk vinden.
Op e-bikes een stuk minder relevant, maar ach, het zit ook niet in de weg als de verlichting wel altijd aan is toch?
Op e-bikes een stuk minder relevant, maar ach, het zit ook niet in de weg als de verlichting wel altijd aan is toch?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Als ik op een regenachtige middag, of als de zon wat vervelend staat in de auto zit vind ik het erg fijn als ook fietsers hun verlichting aan hebben. Het vergoot de zichtbaarheid enorm. En tegenwoordig is er van een echte ouderwetse zwaar trappende dynamo geen sprake meer dus is het ook veel makkelijker te realiseren.MarkVeenstra schreef: ↑11 jul 2017 10:25 zou wel prettig wezen.., vaak genoeg situaties in tunnels of met tegenlicht dat je auto's niet goed ziet. Vaak de grijze/zwarte auto's waarvan bestuurders de verlichting wat minder belangrijk vinden.
Ik rijd al m'n hele leven met een handje grind in m'n onderbroek op de fiets. Iedereen mag mij voor gek verklaren, maar ik ben nog nooit door een olifant aangevallen!
Vorsprung durch Pedantik