Prima, je weet wat van voertuigdynamica, je weet blijkbaar niet dat het warm zat is met een integraal helm.NicoNB schreef:Is dat je enige argumentatie?joeywl schreef:Heerlijk bekrompen, ook typerend voor de Nederlanders.
Ik ben een van de meest progressieve Nederlanders die er binnen de landsgrenzen rondloopt.
Dat wil nog niet zeggen dat bij mij alles wat nieuw is er maar meteen moet komen.
Openstaan voor verandering betekent dat je ook open moet staan voor gevolgen en niet zomaar alles wat nieuw is moet accepteren.
Ik weet iets van voertuigdynamica dus ik hoef geen proefrit op zo'n elektrische fietsbrommer te maken.
Kijkend naar de geometrie dan weet ik al genoeg, die dingen zijn leuk voor andere streken, denk aan het uitgestrekte Franse platteland, denk aan Zweden, maar totaal ongeschikt voor gebruik in Nederland vanwege, het stuurkarakter dat voorkomt uit de manier waarop deze elektrische brommers gebouwd zijn. Relatief een hoge kw/kg verhouding, fietsgeometrie, fietsframe dat niet gebouwd is voor dergelijke snelheden, enz.
Je hoeft geen helderziende te zijn om te weten dat deze elektrische brommers absoluut en relatief voor nog meer problemen gaan zorgen als de e-bikes nu al doen.
We gaan nog meer kapitaalkrachige oudjes zien op dit soort fietsen die zich op slechte moment door het verkeer bewegen als een op hol geslagen paard onderweg alles meenemend wat ze tegenkomen.
En dan natuurlijk ook nog de forens met zijn "opzij opzij opzij, wij hebben ongelooflijke haast" mentaliteit, nee daar wordt de wereld beter van, not.
Noem is een voorbeeld van een geometrie die niet klopt? Welk merk? Ben het met je eens dat er een paar partijen op de markt zijn die simpelweg een normale e-bike frame hebben gebruikt en daarin een krachtigere motor hebben gebruikt.
Gelukkig hebben wij race fietser die mentaliteit niet he
Jij moet ook wel een toffe peer op verjaardagen zijn