Nog iets verprutst bij het sleutelen vandaag?
- thestudent
- Forum-lid HC
Ja maar haal t palletje zonder veer er maar helemaal uit. Die gaat toch niet altijd volledig aangrijpen, doordat die niet goed in de ring geduwd wordt. Doet nu misschien meer kwaad dan goed.
Vandaag zou ik nogmaals dat veertje zoeken. Want puur theoretisch is hij niet ver.
Vandaag zou ik nogmaals dat veertje zoeken. Want puur theoretisch is hij niet ver.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid HC
Ja of stofzuigen, tenzij het ergens tussen is gesprongen.
Waar je wel even naar moet kijken is of de zes pallen tegelijk aangrijpen of het een 3x2 systeem is.
In het laatste geval kan 1 pal wel een probleem zijn.
Waar je wel even naar moet kijken is of de zes pallen tegelijk aangrijpen of het een 3x2 systeem is.
-
- Forum-lid
Of even bij een goede fietsenmaker vragen? Je wilt dat veertje toch wel terug om een compleet onderdeel te hebben toch?
- Vieux chnoque
- Forum-lid
De veertjes die ik gezien heb zijn niet ferro
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
-
- Forum-lid
Hoe kan ik zien of ze tegelijk aangrijpen?wasbeer2006 schreef: ↑01 aug 2023 14:26 Ja of stofzuigen, tenzij het ergens tussen is gesprongen.
- borgmonster
- Forum-lid
Als ze op 60 graden versprongen in de body zitten, kun je het verifiëren door te kijken of het wiel/de body bij elke 60 graden of bij elke 30 graden verdraaiing een klik geeft.
ex-CUBE Litening full carbon Ultegra 3x10
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
ex-Benotto SL Campagnolo Record 2x6
- leocuypers
- Forum-lid