Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- boswielrenner
- Forum-lid
Ben heel benieuwd Raven14 als je fiets opgebouwd is. Prachtig frame.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Wow, erg vette bike en specs!!
Een tweedehands Cannondale CaadX uit 2012 (althans dat gok ik op basis van foto's op het internet) voor een mooie prijs, afgemonteerd met Ultegra en mechanische Avid schijfremmen. Met de mogelijkheid om vaste spatborden te monteren, ideaal als woon-werk- en winterfiets.
-
- Forum-lid HC
Begon met naakt carbon, toen hadden ze nog geen padded.raven14 schreef: ↑11 mei 2022 11:04 Ja die Berk zadels zijn geweldig hé. En je moet bij Jure al eens eens een reminder sturen wanneer hij iets voor je moet versturen, maar hij apprecieert je business en getrouwheid echt. Ook ik heb al tweemaal een probleempje gehad met zijn zadels, maar telkens opgelost door hem 'no questions asked'. Maar wat een comfort!
(ik heb 1x de naakte carbon versie geprobeerd, die schoof me wat te veel)
Die gleed inderdaad maar na een paar ritjes went dat omdat ik toen schuurplekken had vond ik het allang best.
Nu de padded op MTB en race en op mijn pekkel/zwift mtb de oude naked.
Heb ook een Ali zadel geprobeerd, maar die gebruiken wat meer laagjes carbon en is keihard, niet op te rijden.
En hij is heel makkelijk met garantie. Laatste keer moest ik wel foto,s sturen of er niet mee gevallen was.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooie bril!
Ik heb altijd Oakley gehad, maar die windschermen van nu kunnen mij niet bekoren.
Ik heb altijd Oakley gehad, maar die windschermen van nu kunnen mij niet bekoren.
Less is bore
Eyes and More en Hans Anders. Jammer dat ze de glazen nog niet kunnen slijpen en dat er een insert in moet. Ze suggereren dat het dezelfde brillen zijn als de DSM ploeg heeft, maar profs rijden toch niet met inserts?
https://www.driive.cc/
https://www.driive.cc/