Aankopen waar ik nooit blij van word. Zo had ik van de week een pakketje uit Duitsland. Remblokken, 2 kettingen en schoenplaatjes. Helemaal niks aan, maar ja, je kunt ook niet zonder.On topic: stuurlint, binnenbandjes, kmc kettingen,
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Klopt
Funfactor bij verbruiksmateriaal is erg laag.
Shirts, mooi zadel, schoentjes, boeken geven meer voldoening als ze uit het doosje komen
Funfactor bij verbruiksmateriaal is erg laag.
Shirts, mooi zadel, schoentjes, boeken geven meer voldoening als ze uit het doosje komen
- daniel1975
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Oakley Sutro Prizm Road Jade Sweep met wit frame. Ik heb met de Radar EV toch iedere keer dat ik tegen de bovenrand van het frame aan kijk en dat is met de Sutro hopelijk verleden tijd.
De stap naar lenzen op sterkte (alleen cylinder) doe ik later wellicht. Hoe fitter ik wordt, hoe minder last ik van mijn ogen heb (minder vermoeid).
De stap naar lenzen op sterkte (alleen cylinder) doe ik later wellicht. Hoe fitter ik wordt, hoe minder last ik van mijn ogen heb (minder vermoeid).
-
- Forum-lid
Over de kop... reed in scheur van asfalt... of is het asvalt.... Nieuwe helm, stuurlint, buba, smartwatch en pleisters.....
Volgens sommige forumleden zelfs asphalt
Anyway, beterschap.
Anyway, beterschap.
Goedkope SPD-Sl pedaaltjes voor woonwerk fiets.
De SPD's en bijhorende mtb schoentjes begonnen toch voor zeurend voeten zorgen.
De keuze was duurdere en stijvere schoenen of 40 euro voor cheap pedaaltjes.
De SPD's en bijhorende mtb schoentjes begonnen toch voor zeurend voeten zorgen.
De keuze was duurdere en stijvere schoenen of 40 euro voor cheap pedaaltjes.