Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Nieuwe wielspanners nog geen 40 gram voor 2 stuks
Elke bocht is mooi, het is maar net hoe snel je hem neemt.
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Een superfancy oplaadbaar achterlichtje bij Decathlon. Met maar liefts 1 stand, namelijk extra goed zichtbaar.
Er zit een clipje aan zodat ik het aan mijn zadeltasje kan clippen. Fantastisch toch? En de.prijs ook ongelooflijk voor dit alles. Nog geen 15 euro.
Er zit een clipje aan zodat ik het aan mijn zadeltasje kan clippen. Fantastisch toch? En de.prijs ook ongelooflijk voor dit alles. Nog geen 15 euro.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Ik hoop niet dat het zo'n fel achterlichtje is wat je al van 500 mtr. ziet en zodra je er achter zit niet weet hoe gauw je er voorbij wilt zijn.depoldertoerist schreef: ↑04 sep 2023 18:19 Een superfancy oplaadbaar achterlichtje bij Decathlon. Met maar liefts 1 stand, namelijk extra goed zichtbaar.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
Als ik straks om de haverklap wordt ingehaald dan geef ik gewoon het lampje de schuld, want aan mijn conditie kan dat natuurlijk niet liggen, haha.Orlok schreef: ↑04 sep 2023 19:36Ik hoop niet dat het zo'n fel achterlichtje is wat je al van 500 mtr. ziet en zodra je er achter zit niet weet hoe gauw je er voorbij wilt zijn.depoldertoerist schreef: ↑04 sep 2023 18:19 Een superfancy oplaadbaar achterlichtje bij Decathlon. Met maar liefts 1 stand, namelijk extra goed zichtbaar.
maar ik heb ook een ander lampje met 3 standen felheid en zelfde variaties in knipperstand waarvan ik altijd alleen maar stand [ 1, continue] gebruik. En volgens mij is die stand vergelijkbaar met de enkele stand die ik nu heb.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Nee, die koop je voor 4 euro op Ali. Toplichtje.Orlok schreef: ↑04 sep 2023 19:36Ik hoop niet dat het zo'n fel achterlichtje is wat je al van 500 mtr. ziet en zodra je er achter zit niet weet hoe gauw je er voorbij wilt zijn.depoldertoerist schreef: ↑04 sep 2023 18:19 Een superfancy oplaadbaar achterlichtje bij Decathlon. Met maar liefts 1 stand, namelijk extra goed zichtbaar.
M'n tweede Sigma Blaze lichtje gekocht voor net geen 20 euro.
Heel fijn achterlichtje met remfunctie.
Ik ben m'n vorige helaas ergens onderweg kwijtgespeeld.
En van vrouwlief Northwave Revolution 3 schoentje gekregen voor m'n nakende verjaardag.
Happy Hayes.
En gisteren dan nog maar een BBB Essence shirt in olijfgroen.
Ik had nog geen olijfgroen shirt
Heel fijn achterlichtje met remfunctie.
Ik ben m'n vorige helaas ergens onderweg kwijtgespeeld.
En van vrouwlief Northwave Revolution 3 schoentje gekregen voor m'n nakende verjaardag.
Happy Hayes.
En gisteren dan nog maar een BBB Essence shirt in olijfgroen.
Ik had nog geen olijfgroen shirt
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb het vorige week gedaan. Precies op tijd, Eneco neemt geen 3-jaars contracten meer aan.
De gasprijzen gaan echt niet heel veel meer zakken, maar de electra regeltjes kunnen wel stevig veranderen. Dus maar vastgezet.
De gasprijzen gaan echt niet heel veel meer zakken, maar de electra regeltjes kunnen wel stevig veranderen. Dus maar vastgezet.
Less is bore
Een paar Specialized Recon 2.0, voor de bikepacking trip aankomend jaar. Waren nu weer op voorraad in mijn maat en ik had nog een 20euro kortingscode.
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)