Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Garmin Venu 3 via Marktplaats,beetje aan het afstruinen geweest dit weekend en vanmorgen beet.
Garmin is aangekocht op 24-10-2024 bon aanwezig en mocht weg voor €250,00 of een goed bod.
Te mooi om waar te zijn eigenlijk €429,00 nieuw prijs.Het was in Bennekom dus redelijk dichtbij,afgesproken om 12 uur.
Babbeltje gemaakt en deze man gaf aan dat als die de data analyseerde het niet overeen kwam met zijn gevoel.
Meneer was hardloper en cross-fitter en zag er prima uit en zeker niet dat horloge gegevens niet overeen kwamen met zijn gevoel hem op andere gedachten zou brengen.
Hij gaf zelfs aan dat het zelfs tussen de oren ging werken,toch best bijzonder verhaal.Zo zie je maar weer hoe men kan reageren op cijfertjes.
Hij ging nu een apple watch kopen om niet om doen tijdens het slapen om zo meer rust te krijgen in zijn bovenkamer.
Dit was ook het voorstel van zijn trainer.
Toch best een bijzonder verhaal achter de aankoop van een sport horloge.
Garmin is aangekocht op 24-10-2024 bon aanwezig en mocht weg voor €250,00 of een goed bod.
Te mooi om waar te zijn eigenlijk €429,00 nieuw prijs.Het was in Bennekom dus redelijk dichtbij,afgesproken om 12 uur.
Babbeltje gemaakt en deze man gaf aan dat als die de data analyseerde het niet overeen kwam met zijn gevoel.
Meneer was hardloper en cross-fitter en zag er prima uit en zeker niet dat horloge gegevens niet overeen kwamen met zijn gevoel hem op andere gedachten zou brengen.
Hij gaf zelfs aan dat het zelfs tussen de oren ging werken,toch best bijzonder verhaal.Zo zie je maar weer hoe men kan reageren op cijfertjes.
Hij ging nu een apple watch kopen om niet om doen tijdens het slapen om zo meer rust te krijgen in zijn bovenkamer.
Dit was ook het voorstel van zijn trainer.
Toch best een bijzonder verhaal achter de aankoop van een sport horloge.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Van een fietsmaatje een paar Lake MX238 mtb/gravel schoenen overgenomen. Hij heeft er 2 zomerse ritjes mee gereden. Maar toch net te klein. In nieuwstaat.
Hij bood ze me aan voor een prijs die ik niet kon laten lopen
Hij bood ze me aan voor een prijs die ik niet kon laten lopen
Jij bent de grappigste thuis of niet
Ik ga het ff navragen
Assos Chamois Crème
Ik lees goede verhalen. Ik ga het pas in het voorjaar merken denk ik, met dit weer rij ik met korte broek met zeem en daar een lange broek overheen.
BBB Cycling Bladboutsleutel Boltgrip Extra BTL-32L
Ja, dat is toch echt nodig, dat geklungel met een schoevendraaier om de achterkant vast te houden...
Rogelli Solid Scarf
Onder de 5C lijkt dit warm te zijn voor nek en kin.
Ik lees goede verhalen. Ik ga het pas in het voorjaar merken denk ik, met dit weer rij ik met korte broek met zeem en daar een lange broek overheen.
BBB Cycling Bladboutsleutel Boltgrip Extra BTL-32L
Ja, dat is toch echt nodig, dat geklungel met een schoevendraaier om de achterkant vast te houden...
Rogelli Solid Scarf
Onder de 5C lijkt dit warm te zijn voor nek en kin.
2x Setje Assos kousen
Twee Decathlon Fast Flow bidons en nog twee paar kousen.
Twee Decathlon Fast Flow bidons en nog twee paar kousen.
-
- Forum-lid HC
Via Shein (puber dochter in huis) een wax verwarmer. Verder een goedkope ultrasoon reiniger.
Binnenkort een zak Silca wax.
Ik wil in het nieuwe jaar met schone kettingen rondrijden.
Binnenkort een zak Silca wax.
Ik wil in het nieuwe jaar met schone kettingen rondrijden.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Gewoon de echte “van vroeger”?
Less is bore
Damn nu wil ik mijn saaie zwarte omruilen voor deze!