Paar jaar terug een kickr climb gekocht, maar dat ding is na een paar dagen retour gegaan. Ik vond het niet prettig voor mijn onderrug/voelde heel onnatuurlijk dat de fiets schuin omhoog stond maar je de fiets niet heen en weer kon bewegen zoals bij normaal klimmen. Ik heb normaal nooit last van mijn rug bij klimmen of fietsen in het algemeen, maar dit voelde niet natuurlijk.glutendokter schreef: ↑30 dec 2024 19:57 Na aanschaf Kickr core en Headwind maak ik de setup af met een kickr climb. (mooi verjaardag cadeau)
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Op de valreep van 2024: SHIMANO GRX Di2 825 Groepset 2x12 bij Deltabikes. Veruit goedkoopste incl schijven en BB.
Toch de Grizl maar upgraden ipv ander frame en iets dichter bij een wegfiets brengen voor optimaal-maximale inzetbaarheid.
- vaste zadelpen (kan op de weg niet wennen aan die flexpen van Canyon
- 2x12 (met de onvolprezen GRX shifters) ipv 1x Sram
- setje Schwalbe G-one R of RS 40mm
De G-one Bite 45 blijft op ander wielsetje liggen.
Toch de Grizl maar upgraden ipv ander frame en iets dichter bij een wegfiets brengen voor optimaal-maximale inzetbaarheid.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik had nog een Ritchey pen liggen, die er vorige week in gezet. Door de 27.2mm is het nog steeds niet hard&star, dus nog steeds wel wat demping, maar voelt stuk natuurlijker.
Less is bore
-
- Forum-lid
We gaan het meemaken op marktplaats gekocht als het niks is gaat hij zo weer op marktplaats.Kornuit schreef: ↑31 dec 2024 12:52Paar jaar terug een kickr climb gekocht, maar dat ding is na een paar dagen retour gegaan. Ik vond het niet prettig voor mijn onderrug/voelde heel onnatuurlijk dat de fiets schuin omhoog stond maar je de fiets niet heen en weer kon bewegen zoals bij normaal klimmen. Ik heb normaal nooit last van mijn rug bij klimmen of fietsen in het algemeen, maar dit voelde niet natuurlijk.glutendokter schreef: ↑30 dec 2024 19:57 Na aanschaf Kickr core en Headwind maak ik de setup af met een kickr climb. (mooi verjaardag cadeau)
Elke bocht is mooi, het is maar net hoe snel je hem neemt.
Mooie upgrade,ben benieuwd wanneer 1x12 di2 komt.daniel1975 schreef: ↑31 dec 2024 17:26 Op de valreep van 2024: SHIMANO GRX Di2 825 Groepset 2x12 bij Deltabikes. Veruit goedkoopste incl schijven en BB.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja, blijft bijzonder dat Shimano die boot volledig mist. Lijkt toch enorm simpel als je al een 2x12 hebt om dan een 1x op de markt te zetten.
Less is bore
Of ze denken koop maar een rechter shifter,accu en achterderailleur.daniel1975 schreef: ↑01 jan 2025 11:05 Ja, blijft bijzonder dat Shimano die boot volledig mist. Lijkt toch enorm simpel als je al een 2x12 hebt om dan een 1x op de markt te zetten.
Wel de kooi van een mechanische overzetten ivm cassette bereik.
Sensa GF White edition.
Canyon Grizl cf sl8.
Canyon Grizl cf sl8.
- CampaYolo
- Forum-lid
Een paar spuitbussen van Stardust Color om een frame met speciaal effect te spuiten.
Niet goedkoop, dus ik hoop dat het kwalitatief niet onderdoet voor bijvoorbeeld Spraymax.
En nee, ik heb gisteren niet de loterij gewonnen om die vraag alvast voor te zijn.
Niet goedkoop, dus ik hoop dat het kwalitatief niet onderdoet voor bijvoorbeeld Spraymax.
En nee, ik heb gisteren niet de loterij gewonnen om die vraag alvast voor te zijn.
Vroeger, toen de remblokjes van rubber waren en de velgen van staal.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi, was destijds echt een topfiets.
Less is bore