Retro / oudere fietsen
Al jaren zit het nummerbord op mijn klassieke auto vooraan vast met siliconenkit. Hoezo rommel?
Hier mijn retro-project. Een Benotto 1500 EX.
Het frame en balhoofd ooit eens gered van de stort. Lak was slecht en de decals gescheurd. Een opknapper. Alles eigenlijk 2de hands. (Marktplaats, defietsenmaker en de plaatselijke kringloopwinkel)
De Specs:
- Benotto 1500 50cm
- Eigen ontworpen decals (nieuw)
- Shimano 600 arabesque groep
- SR Sakae Ringyo afmontage
- Mavic velgen met Shimano naven
- CST Super HP 20mm bandjes
- Brooks Team Professional zadel
- Fizik stuurlint (nieuw)
Het frame en balhoofd ooit eens gered van de stort. Lak was slecht en de decals gescheurd. Een opknapper. Alles eigenlijk 2de hands. (Marktplaats, defietsenmaker en de plaatselijke kringloopwinkel)
De Specs:
- Benotto 1500 50cm
- Eigen ontworpen decals (nieuw)
- Shimano 600 arabesque groep
- SR Sakae Ringyo afmontage
- Mavic velgen met Shimano naven
- CST Super HP 20mm bandjes
- Brooks Team Professional zadel
- Fizik stuurlint (nieuw)
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Balhoofdplaatjes kan je volgens mij ook prima vastzetten met een goede, niet te dikke, dubbelzijdig tape (van bijvoorbeeld 3M)
Heb je wel eens een aquarium bekeken?kees0251 schreef:Het plakt voor geen meter.Ernie C. schreef:Lijmverbindingen die je later weer los wilt kunnen halen werken prima met siliconenkit en het plakt prima.
Campagnolo Ultra Dork
Hier en daar is nog blauw Benotto stuurptape te koop zoals oorspronkelijk op die fietsen zat.jwkeij schreef:Hier mijn retro-project. Een Benotto 1500 EX.
Wordt het zoiets:
-
- Forum-lid
Denk niet dat dat aan de hoek van de foto ligt, je stuur moet echt wat naar beneden gekanteld worden.jwkeij schreef:@velolove: Stuur is de hoek van de foto. Zadel staat inderdaad nog wat omhoog..