Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij ben je zomaar een gevaar op de weg met zo'n rollend klimrek. Vindt wedstrijdjury daadwerkelijk het goed dat je hiermee het Parc Fermée verlaat en aan het fietsonderdeel van de triatlon meedoet?
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ik kan het mij niet voorstellen.
Kan mij ook niet voorstellen dat dit een XXL frame is.
En ook niet dat iemand van 1.96 op zoiets uit komt.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
-
- Forum-lid
Als ik het goed zie staat er op de zadelpen ook een streep voor de maximale hoogte, waar hij ver overheen zit.
-
- Forum-lid
Ik denk hetzelfde.MarkVeenstra schreef: ↑15 aug 2019 13:03 Ik kan het mij niet voorstellen.
Maar ik weet niet wat de maximale maat is van deze speci, maar als lang persoon ziet je fiets er als snel bizar uit. Bovendien, als je de moeite neemt om PrOval tandwiel te monteren, dan denk ik dat je wel bezorgd bent om je zithouding.
Dan kan ik mij niet voorstellen dat je foutjes maakt zoals een te hoge zadelpen, of een spacertoren op je TT.
Then again, Money does not buy you intelligence.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan..
Kopen ook hoor. Ik ben op zoek naar een "hybride-achtige" fiets. Al twee keer een akkoord gehad. En twee keer werd dit "gecanceld" om dubieuze redenen (lees; hoger bod?)
Laatst gewijzigd door Hanz Bé op 09 sep 2019 08:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Om die reden bied ik zelf nog fietsspullen op MP aan, maar alleen maar op het forum.
Nou heb ik met (historische/archeologische) boeken en tinnen soldaatjes/modelbouw dus totaal andere ervaringen. Daar gaat zowel kopen als verkopen 9 van de 10 keer enorm vlot en ontzettend vriendelijk en beleefd.
Bij andere zaken die ik wel eens verkocht hebt zat er ook wel eens iemand tussen die niet reageerde of niet op kwam dagen, maar zo extreem als nu met een fiets heb ik het nog nooit meegemaakt. Ondertussen al zeker 15 man die nergens op reageren.