Oepssss, nu pas de moeite genomen de link aan te klikken. Haha, wat een goeie vork zeg, ben benieuwd hoe dat stuurt!jeltevanmaanen schreef:Een hoop wijze kreten, maar ze worden wel degelijk zo gemaakt (al dan niet door zelfbouw )
https://lh6.googleusercontent.com/-Naze ... y_bike.jpg
Retro / oudere fietsen
-
- Forum-lid
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 17 aug 2009 14:06
Enkele weken geleden heb ik hier mijn Phoenix Sprinter geplaatst. Inmiddels heb ik de fiets met veel plezier op kunnen knappen, hij fietst fantastisch. Ik wil hem alleen graag verkopen, maar zie dat ik er via marktplaats niet de nodige interesse voor weet te wekken. Waar kan ik mijn fiets aanbieden, los van hier op het forum?
-
- Forum-lid
- Berichten: 718
- Lid geworden op: 17 aug 2009 14:06
Dat verbaast me niets want van dit model zijn er wel heeeel veeeel gemaakt en hoewel de jouwe er werkelijk prachtig bijstaat, echt een plaatje om te zien, 't is helaas niks speciaals. Nou ja, 't is natuurlijk wel een mooi icoon uit lang vervlogen tijden maar niemand is geinteresseerd in een racefiets van minstens 13 kilo.MBode schreef:Enkele weken geleden heb ik hier mijn Phoenix Sprinter geplaatst. Inmiddels heb ik de fiets met veel plezier op kunnen knappen, hij fietst fantastisch. Ik wil hem alleen graag verkopen, maar zie dat ik er via marktplaats niet de nodige interesse voor weet te wekken.
Ik zou als ik jouw was er een stel RVS spatbordjes opzetten en een mooi draadijzeren verchroomd bagagerekje en 'm gaan inzetten voor woonwerk verkeer. Daar issie nl. eigenlijk voor bedoeld en zo kan je er nog jaren plezier van hebben.
Een Duitse klassiekerliefhebber heeft een frame aan de kanten van Alkmaar gekocht. De verkoper kan het kennelijk niet naar Duitsland versturen. Is er iemand hier die het wellicht mee kan nemen naar Neerkant van waar het frame verder getransporteerd kan worden?
Voor de oorspronkelijke thread op een Duits forum zie: http://www.rennrad-news.de/forum/thread ... nd.125846/
Ik ga zelf op de fiets naar Neerkant en kan dan geen extra frame meenemen (rij dan op een Italiaan en daar is de bagagecapaciteit beperkt ).
Voor de oorspronkelijke thread op een Duits forum zie: http://www.rennrad-news.de/forum/thread ... nd.125846/
Ik ga zelf op de fiets naar Neerkant en kan dan geen extra frame meenemen (rij dan op een Italiaan en daar is de bagagecapaciteit beperkt ).
@MBode, het is een plaatje van een fiets. Het is nog heel vroeg in het seizoen en je moet tegen de juiste koper aanlopen.
Geduld is een schone zaak. Je zult zien dat er plotseling een markt voor is.
Geduld is een schone zaak. Je zult zien dat er plotseling een markt voor is.
Laatst gewijzigd door delange24 op 27 feb 2014 23:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat je hem beter uit elkaar kunt schroeven en in delen verkopen. Voor een beginnende sleutelaar aan oude fietsjes of fixiebouwer is dit leuk low budget spul om mee te starten maar zo kant en klaar valt er weinig lol aan te beleven.
De kans dat deze fiets, als hij in één keer wordt verkocht over vijf jaar nog helemaal intact bij een verzamelaar staat is toch vrijwel nihil.
De kans dat deze fiets, als hij in één keer wordt verkocht over vijf jaar nog helemaal intact bij een verzamelaar staat is toch vrijwel nihil.
Campagnolo Ultra Dork
Wat foto's van mijn Colnago Super uit 83. Wat gepoetst, waardoor de fiets er toch redelijk knap uit kwam te zien. Dus heb ik besloten de fiets niet over te laten spuiten. De voorvork heb ik wel laten verchromen. Dat kon echt niet meer. Verder nieuwe bandjes, (vittoria Zefir, new old stokjes)
Nieuwe ketting, en ook de derailleur wieltjes zijn vervangen.
Nieuwe ketting, en ook de derailleur wieltjes zijn vervangen.
+1velolove schreef:Campa 50 altijd +1
Net nog een plaatje gemaakt van een van m'n Gios fietsen waar zo'n groepje opzit: