Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
Ook een Diamant CX gehad. Zeer basic/zwaar, maar de fiets was beter dan de berijder.
(Niet te verwarren met het Duitse Diamant, onderdeel van Trek, in het voormalige Oost-Duitsland met een rijke historie)
(Niet te verwarren met het Duitse Diamant, onderdeel van Trek, in het voormalige Oost-Duitsland met een rijke historie)
Niet zijken maar reiden !
Eigenlijk is het toch jammer dat we tegenwoordig niet meer van dergelijke paintjobs zien. Bijna alles is unicolor met een logo in contrastkleur. Als ze speciaal zijn zit er misschien nog een streepje ergens in een andere kleur. Maar echt een design zoals bovenstaande fiets of bv een Colnago C40 ofzo zie ik niet meer. Eigenlijk best wel jammer.
- thestudent
- Forum-lid HC
Welnee. Maar dit is eigenlijk toch ook geen frame waar je hebberig van wordt. Omdat er Aelle op de bovenbuis staat is de kans groot dat het columbus Aelle is. Dat is degelijk, maar redelijk budgetbuis, wat ook overeenkomt met het grootste deel van de afmontage ( op de delta remmen na ). Als je m voor 200 kan kopen, dan kan je de remmen verpatsen en is het frame bijna gratis. Al zijn dit dan volgens mij ook weer net niet de juiste delta remmen.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Dit frame inderdaad niet maar zoiets:thestudent schreef: ↑21 jun 2024 20:54 Welnee. Maar dit is eigenlijk toch ook geen frame waar je hebberig van wordt. Omdat er Aelle op de bovenbuis staat is de kans groot dat het columbus Aelle is. Dat is degelijk, maar redelijk budgetbuis, wat ook overeenkomt met het grootste deel van de afmontage ( op de delta remmen na ). Als je m voor 200 kan kopen, dan kan je de remmen verpatsen en is het frame bijna gratis. Al zijn dit dan volgens mij ook weer net niet de juiste delta remmen.
Of dit
Kan mij wel bekoren.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Pffft, wat een figuren toch op MP.
Probeer je een kinderfiets te kopen, wat een gedoe. Verkopers die niet reageren, ook niet op DM of gewoon niet eerlijk zijn.
Vandaag weer iemand met wie ik een deal had die gewoon tussendoor verkoopt aan een hogere bieder. Afspraak = afspraak schijnt heel moeilijk te zijn.
Dat hele MP staat mij steeds meer tegen.
Probeer je een kinderfiets te kopen, wat een gedoe. Verkopers die niet reageren, ook niet op DM of gewoon niet eerlijk zijn.
Vandaag weer iemand met wie ik een deal had die gewoon tussendoor verkoopt aan een hogere bieder. Afspraak = afspraak schijnt heel moeilijk te zijn.
Dat hele MP staat mij steeds meer tegen.
Less is bore
Klopt. Marktplaats is echt vreselijk geworden. Je moet het echt gelijk op gaan halen. Anders ben je nooit zeker of wat je wil halen er nog is. Ook niet als ze het voor je reserveren. Je zou bijna vragen of ze de advertentie willen verwijderen als je een afspraak gemaakt hebt. Maar dat doen ze meestal ook niet.
Maar ook als verkoper weet je het nooit zeker.
Maar ook als verkoper weet je het nooit zeker.
Als verkoper ook al vaak zat voor Jan L zitten wachten op mensen die niet komen opdagen. Als je ze dan een bericht doet waar ze blijven komt er of geen reactie of een grote mond. Ik verkoop het liefst alleen nog spul wat ik zo kan opsturen, scheelt weer gedoe.
Maatje van mij is laatst van z’n fiets beroofd toen iemand de bocht om ging en niet meer terug kwam.
Maatje van mij is laatst van z’n fiets beroofd toen iemand de bocht om ging en niet meer terug kwam.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik laat nooit iemand proef fietsen. Als ze niet aan de fiets kunnen zien bij uitgebreide inspectie of die goed is of niet hebben ze pech.
Less is bore