Vandaag geklust aan de fiets
Permanent (dubbele bodem opmerking)Wolfhound32 schreef:...en nu zoek je een tijdelijk slaapadresje??danoontje schreef:Krimpkousen om m'n liners heen gedaan .. Tegen trillen/rammelen ...
En gedurende het proces de föhn van m'n vriendin gesloopt
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Samen met mijn zoon de voorderailleur van mijn MTB goed afgesteld. Ik schakelen en aan stelschroefjes draaien, mijn zoon de trappers ronddraaien. Superhandig!
Mijn zoon is 2...
Mijn zoon is 2...
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- plantagenet
- Forum-lid
En toen ben je maar gaan klussen aan de fiets?wdfl schreef:zo dees morgen vertrokken om eer ritje van 70km.
vrieskou en gladde wegen beslisten daar anders over
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
- alliance_0
- Forum-lid
Het is offtopic, maar gladde wegen kan ik begrijpen. Vrieskou echter is toch geen belemmering om te gaan fietsen?
- plantagenet
- Forum-lid
Vanmiddag mijn Campagnolo Veloce cassette gedemonteerd en tandwielen schoongemaakt. Teven de naaf geopend, body eraf, en alles gereinigd en voorzien van nieuw smeermiddel. Industrielagers in de naaf ongemoeid gelaten, deze zagen er nog prima en corrosievrij uit (wiel is bijna 4 jaar oud). Alles weer gemonteerd en het ziet er weer netjes uit
Weer of geen weer....één van twee is er altijd
En voorderailleur afgesteld of . . . .?Bennygiant schreef:Eerste keer nieuw stuurlintje geplaatst nieuwe bb gemonteerd en voorderailleur geprobeerd af te stellen
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless