Kijk op Trustpilot. Soms gaat het goed, soms is het bittere ellende. Broertje van Ali?
Vandaag geklust aan de fiets
Gisteren avond grondige poetsbeurt uitgevoerd.
Binnen 2 weken heb ik een duatlon, dus voor de zekerheid tubeless melk vervangen.
Deze zat er van eind mei in,, as nog wat papperig/plakkerig. Heb ik deze te vroeg vervangen?
Trouwens hoe kuis je het best je tubeless valve uit ? Of is dit niet nodig? Deze is wat stroever, maar bestaat de kans dat deze met de tubeless melk ooit verstopt geraakt?
Binnen 2 weken heb ik een duatlon, dus voor de zekerheid tubeless melk vervangen.
Deze zat er van eind mei in,, as nog wat papperig/plakkerig. Heb ik deze te vroeg vervangen?
Trouwens hoe kuis je het best je tubeless valve uit ? Of is dit niet nodig? Deze is wat stroever, maar bestaat de kans dat deze met de tubeless melk ooit verstopt geraakt?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Bij mij zat ie verstopt en sloot hij niet meer goed. ik heb er een nieuwe kern in gezet, band blijft weer perfect op druk nu.
Less is bore
Ik wissel de kernen altijd bij een bandenwissel. Ooit 50 ofzo besteld op Ali.
Verder zorgen dat je je ventiel altijd op 10 over half of 10 voor half wegzet.
Verder zorgen dat je je ventiel altijd op 10 over half of 10 voor half wegzet.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit zijn kernen:
Less is bore
Bedoeling is dat de sealant uit het ventiel kan lopen, dus zodra de ventiel naar boven wijst, zit je goed.
Zoiets dus
Ik vergeet het ook regelmatig, de sealant wordt hard in de ventielkern en na een tijd mag ik dus ventielkern vervangen.
Ik heb er ooit ook een 20-tal op Ali besteld, kost twee keer niets.
Zoiets dus
Ik vergeet het ook regelmatig, de sealant wordt hard in de ventielkern en na een tijd mag ik dus ventielkern vervangen.
Ik heb er ooit ook een 20-tal op Ali besteld, kost twee keer niets.
Begrijpend lezen is een vak apart.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless