Hide my bell
-
- Forum-lid
Bedankt voor alle feedback.
Mocht er een klacht zijn dan horen we dit graag -support@hidemybell.cc - om dit goed op te pakken.
Wat betreft kraak geluid in combi met edge 1030: we hebben dit nu een paar keer gehoord. Een oplossing kan zijn: Garmin adapter op HideMyBell iets strakker zetten of iets vettigheid rondom adapter en bracket HideMyBell doen. Hiermee is er minder kunststof op kunststof.
Nog steeds een issue: support@hidemybell.cc met een foto + omschrijving klacht + je adres en we pakken dit verder op.
Met vriendelijke groet,
Mathijs Wagenaar
HideMyBell bedenker en eigenaar
Mocht er een klacht zijn dan horen we dit graag -support@hidemybell.cc - om dit goed op te pakken.
Wat betreft kraak geluid in combi met edge 1030: we hebben dit nu een paar keer gehoord. Een oplossing kan zijn: Garmin adapter op HideMyBell iets strakker zetten of iets vettigheid rondom adapter en bracket HideMyBell doen. Hiermee is er minder kunststof op kunststof.
Nog steeds een issue: support@hidemybell.cc met een foto + omschrijving klacht + je adres en we pakken dit verder op.
Met vriendelijke groet,
Mathijs Wagenaar
HideMyBell bedenker en eigenaar
Ja tuurlijk want ik heb echt niets beter te doen op mijne enige vrije dag deze week dan jullie in de maling nemen.
Maar als dit de reactie is die je hier mag verwachten dan trek ik daar mijn conclusies uit.
Wees gerust ondertussen hebben ze mij terug gemaild hoor.
- daniel1975
- Forum-lid HC
@matthijs: ik ga het proberen met wat vet en vastzetten. Hier icm een Edge1000 trouwens.
Less is bore
excuses aan jullie ook "caught in the heat of the moment"
inderdaad netjes opgelost, beruste op een communicatiefout
-
- Forum-lid HC
Ik ben het schroefje kwijt van mijn Gopro style adapter. Welke maat was dit: m5 of m6? En hoe lang?
-
- Forum-lid HC
Toevallig ben ik gister tot dezelfde conclusie gekomen toen ik mijn lamp weer monteren wou. Het is dezelfde maat bout als de bidonhouders (M5 denk ik), alleen een fractie (3-4mm) langer.ericpeters schreef: ↑31 aug 2018 22:39 Ik ben het schroefje kwijt van mijn Gopro style adapter. Welke maat was dit: m5 of m6? En hoe lang?