Kuiper Trading
- Carbonremrand
Bij een Full Carbon Clincher wielset is het aan te bevelen om de remblokken te wisselen,
als je verder gaat rijden met een wielset met Alu. remrand. Met een inbussleutel is dit vrij eenvoudig en snel te doen als je der een beetje handigheid in heb is dit slechts een klein karweitje.
Een Alu. remrand is in gebruik gewoon hartstikke makkelijke een Full Carbon Clincher ookwel, maar bij Alu. carbon heb je natuurlijk het voordeel aangezien je tweede wielset toch vaak een alu. remand heeft dat je de blokken niet hoef te wisselen.
- Gewicht
Gewicht per wielset kan iets afwijken,
daarnaast maakt het nog uit of je een Shimano of Campagnolo body hebt.
- Maximale bandendruk
Vanaf fabriek is hebben ze de velg tot 15 bar getest, maximaal aanbovelen bandendruk overigens bij draadband velgen 8.6 Bar.
Overigens wellicht ook handig om te vermelden, gezien ik dit vaak per mail gevraagd krijg:
Alle modellen van de wielsets zijn doorgaands vanuit voorraad leverbaar,
tevens zullen er ook carbonwielen voor op de Baan komen.
Bij een Full Carbon Clincher wielset is het aan te bevelen om de remblokken te wisselen,
als je verder gaat rijden met een wielset met Alu. remrand. Met een inbussleutel is dit vrij eenvoudig en snel te doen als je der een beetje handigheid in heb is dit slechts een klein karweitje.
Een Alu. remrand is in gebruik gewoon hartstikke makkelijke een Full Carbon Clincher ookwel, maar bij Alu. carbon heb je natuurlijk het voordeel aangezien je tweede wielset toch vaak een alu. remand heeft dat je de blokken niet hoef te wisselen.
- Gewicht
Gewicht per wielset kan iets afwijken,
daarnaast maakt het nog uit of je een Shimano of Campagnolo body hebt.
- Maximale bandendruk
Vanaf fabriek is hebben ze de velg tot 15 bar getest, maximaal aanbovelen bandendruk overigens bij draadband velgen 8.6 Bar.
Overigens wellicht ook handig om te vermelden, gezien ik dit vaak per mail gevraagd krijg:
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
- geertjan5
- Forum-lid
Maat van me heeft vorige week 2 wielsets gekocht bij kuiper. 1 van 50 mm en 1 van 85.
Had al veel positieve ervaringen gehoord en hij was uiteraard ook positief over kuiper.
Kuiper zelf weet wel over welke persoon ik het heb;-)
Had al veel positieve ervaringen gehoord en hij was uiteraard ook positief over kuiper.
Kuiper zelf weet wel over welke persoon ik het heb;-)
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
Kuiper schreef:
Is het niet handiger dit te vermelden op je website? Vindt het trouwens een erg reclame topic geworden, maar dat terzijde
Oh, in dat geval, ik heb nog wel een nadeel Ze maken herrie doordat het ventiel trilt tegen het carbon. Je moet er een plakbandje omheen doen. Kan beter. Verder worden ze geleverd zonder velglint, maar met carbonremblokken ook al heb je een aluremrand. (Moet je alsnog naar de winkel )
(Dat onderschrift van Kuiper is wel een beetje over the top m.i. als je je bedenkt dat je geen reclame mag maken hier.)
(Dat onderschrift van Kuiper is wel een beetje over the top m.i. als je je bedenkt dat je geen reclame mag maken hier.)
Staat er op maar toch blijven dit soort vragen krijgen genoeg binnenkomen.peter30 schreef:Is het niet handiger dit te vermelden op je website? Vindt het trouwens een erg reclame topic geworden, maar dat terzijde
gast schreef:Ze maken herrie doordat het ventiel trilt tegen het carbon. Je moet er een plakbandje omheen doen. Kan beter.
Dit zal je bij de meeste carbonwielen moeten doen, opvullen met tape bijvoorbeeld. Contract voor velglint wordt aangewerkt met leverancier.
Overiges mocht het huidig onderschrift storend zijn,
jammer dat het niet eerder is gemeld staat er al vanaf eind Maart.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
-
- Forum-lid HC
Is het nodig velglint te gebruiken bij full carbon wielen?
Ik vind het wel wat ver gezocht om hier te wijzen en de kreet reclame uit te spreken.
Er is een topic gestart over Kuiper trading en dat is niet gedaan door de beste man zelf.
Er komen legio vragen en Kuiper trading neemt actief deel aan dit topic om vragen te beantwoorden.
Daar kun je alleen maar dankbaar voor zijn en zo te lezen gebeurd dat naar eer en geweten.
Ik zal mijn onderschrift ook moeten wijzigen want ik maak wel erg opzichtig reclame voor Livestrong he?
Mag tenslotte niet.
Er is een topic gestart over Kuiper trading en dat is niet gedaan door de beste man zelf.
Er komen legio vragen en Kuiper trading neemt actief deel aan dit topic om vragen te beantwoorden.
Daar kun je alleen maar dankbaar voor zijn en zo te lezen gebeurd dat naar eer en geweten.
Ik zal mijn onderschrift ook moeten wijzigen want ik maak wel erg opzichtig reclame voor Livestrong he?
Mag tenslotte niet.
- de zwarten
- Forum-lid HC
Ypuh schreef:Is het nodig velglint te gebruiken bij full carbon wielen?
ja.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Vind dat je als eigenaar je neutraal moet houden op een forum. Er zijn genoeg ondernemers op dit forum die zich niet 'profileren' met hun bedrijf.
wat me wel stoort is dat kuiper eerder altijd te pas en te onpas riep dat er spam door ondernemers werd geplaatst in het forum.
wat niets afdoet aan de kwaliteit van de wielen want die zullen ongetwijdeld in orde zijn.
wat me wel stoort is dat kuiper eerder altijd te pas en te onpas riep dat er spam door ondernemers werd geplaatst in het forum.
wat niets afdoet aan de kwaliteit van de wielen want die zullen ongetwijdeld in orde zijn.
peter30 schreef:wat me wel stoort is dat kuiper eerder altijd te pas en te onpas riep dat er spam door ondernemers werd geplaatst in het forum.
Ik vind deze opmerking niet helemaal rijmen met de 5 maanden die jij nu 'pas' op dit forum geregistreerd bent. Maar dat kan aan mij liggen natuurlijk.
Ik vind dit onderwerp een beetje erg triets worden.
Als er iets geplaatst word dat niet op een forum zou mogen, dan is het aan de moderators om daar actie op te ondernemen.
Ben je geen moderator en zint het je niet, dan ga je lekker een ander topic lezen.
Mijns inziens is Kuiper trading op het forum gewoon een prettige manier van informatie krijgen.
Naast zijn mening krijg je ook die van andere forumleden en dat lijkt niet veel van elkaar af te wijken.
Hij verkoopt goed spul en komt daarvoor uit, prima toch?
Het is niet zo dat hij verkondigd dat de enige goede koop een koop bij Kuiper trading is.
Ik vind het puur informatief.
Als er iets geplaatst word dat niet op een forum zou mogen, dan is het aan de moderators om daar actie op te ondernemen.
Ben je geen moderator en zint het je niet, dan ga je lekker een ander topic lezen.
Mijns inziens is Kuiper trading op het forum gewoon een prettige manier van informatie krijgen.
Naast zijn mening krijg je ook die van andere forumleden en dat lijkt niet veel van elkaar af te wijken.
Hij verkoopt goed spul en komt daarvoor uit, prima toch?
Het is niet zo dat hij verkondigd dat de enige goede koop een koop bij Kuiper trading is.
Ik vind het puur informatief.