Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

Mountainbike Show Your Stuff

tiest
Forum-lid HC

tiest 10 feb 2008 15:42

Pamscalpel schreef:Hoi Tiest! Er zit een XO 2008 op en wat betreft het zadel, er zit geen Gobi op maar en nieuwe Flite! Ik heb diverse andere zadel op mijn fietsen gehad en de door jou genoemde zadel zien er mooi uit maar zijn zeker niks voor mij veel te hard en/of verkeerde vorm!

Ik had het ook over de Commencal van kukulekupers;)

Dar zit wel een gobi en xt 2006 der op:)

tiest
Forum-lid HC

tiest 28 apr 2008 23:20

2.25 racing ralph's? Ziet er strak uit man!

perik
Forum-lid

perik 29 apr 2008 00:08

Ziet er inderdaad uit als een snelle fiets, maar wat is het verhaal achter je pedalen?

.jeroen.
Forum-lid

.jeroen. 29 apr 2008 09:51

Superior Team Racing Carbon schreef:
perik schreef:Ziet er inderdaad uit als een snelle fiets, maar wat is het verhaal achter je pedalen?

Hoe bedoel je, het verhaal achter mijn pedalen?

Ik denkt dat hij bedoelt; Je hebt een carbon frame, xtr afmontage, en dan 'gewone' pedalen.

perik
Forum-lid

perik 29 apr 2008 11:29

Dat bedoelde ik inderdaad, sorry voor de onduidelijkheid. Waarom heb je gekozen voor die platformpedalen en niet voor bijvoorbeeld SPD of Time?

chiti
Forum-lid

chiti 29 apr 2008 15:13

perik schreef:Dat bedoelde ik inderdaad, sorry voor de onduidelijkheid. Waarom heb je gekozen voor die platformpedalen en niet voor bijvoorbeeld SPD of Time?

Oh, op die manier... Nou dat zit zo, ik gebruik hem ook voor woon-werk-verkeer en voor in het dorp heen en weer en dan heb ik niet altijd zin om m'n fietsschoenen aan te doen... :)

En daarbij komt dat ik een beginner ben en dus voor goedkope pedalen heb gekozen om te beginnen... ;)

Zodoende....

Een echte beginnersfiets inderdaad ;-) ook wel een echte boodschappen fiets ;-)
Smart as a Horse, Hung like Einstein

kukelekupers
Forum-lid

kukelekupers 29 apr 2008 15:28

Chiti schreef:
perik schreef:Dat bedoelde ik inderdaad, sorry voor de onduidelijkheid. Waarom heb je gekozen voor die platformpedalen en niet voor bijvoorbeeld SPD of Time?

Oh, op die manier... Nou dat zit zo, ik gebruik hem ook voor woon-werk-verkeer en voor in het dorp heen en weer en dan heb ik niet altijd zin om m'n fietsschoenen aan te doen... :)

En daarbij komt dat ik een beginner ben en dus voor goedkope pedalen heb gekozen om te beginnen... ;)

Zodoende....

Een echte beginnersfiets inderdaad ;-) ook wel een echte boodschappen fiets ;-)

Idd, mooie fiets, zeker voor een beginner ;)
Er zijn pedalen waarbij je maar aan één kant kan inklikken. De andere kant is gewoon plat en kan als normaal pedaal gebruikt worden. Misschien is dat een optie ..?

Plaats reactie