Hoop dat de prijs echt goed was, en incl de multitool
https://www.bike-discount.de/en/sram-gx ... pgrade-kit
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Hoop dat de prijs echt goed was, en incl de multitool
Deze is idd vooral voor het buitenland. Dit jaar iig winterberg, mss green hill, la bresse en/of lac blanc. Tot nu toe alles op de downcountry fiets gedaan. Dat is prima in Winterberg, maar vorig jaar in Hafjell (Noorwegen) liep ik toch wel tegen de limieten aan. Toen maar eentje voor "erbij" gekocht. Dat is een beetje uit de hand gelopenwasbeer2006 schreef: ↑24 jan 2023 19:52 Gave fietsen hoor mannen!
Zo,n genesis heeft ook wel wat. Lekker praktische fiets!
@53x11 waar ga jij rijden met die fiets? niet de normale NL routes zo te zien
Dus ik zou veel sneller kunnen met een moderne mtb t.o.v. mijn Scott Spark 26 inch van 15 jaar oud.Ernie C. schreef: ↑24 jan 2023 22:47 De racefiets moet zo klassiek mogelijk. De MTB moet met de tijd meegaan (maar uiteraard wel gewoon van staal zijn gemaakt). Je kunt ook moeilijk ontkennen dat de MTB de afgelopen 20 jaar flink sneller en vooral makkelijker snel te rijden is geworden. Bij de racefiets valt dat toch vies tegen.
Denk het wel, zelf toen ik van 26" op een 29" ging rijden gaven paar uit de club aan "Heb je doping gebruikt"......scottwilko schreef: ↑25 jan 2023 09:53Dus ik zou veel sneller kunnen met een moderne mtb t.o.v. mijn Scott Spark 26 inch van 15 jaar oud.Ernie C. schreef: ↑24 jan 2023 22:47 De racefiets moet zo klassiek mogelijk. De MTB moet met de tijd meegaan (maar uiteraard wel gewoon van staal zijn gemaakt). Je kunt ook moeilijk ontkennen dat de MTB de afgelopen 20 jaar flink sneller en vooral makkelijker snel te rijden is geworden. Bij de racefiets valt dat toch vies tegen.
Bij Hopmans is de set 429€, tegen 394€ bij bike discount.daniel1975 schreef: ↑25 jan 2023 09:19Hoop dat de prijs echt goed was, en incl de multitool
https://www.bike-discount.de/en/sram-gx ... pgrade-kit