Mountainbike Show Your Stuff
My stuff, qua mtb dan toch:
Is een specialized stumpjumper fsr expert, alias de 'Parketboenert' .
Afmontage is standaard dwz:
X9 shifters
X0 achterderailleur
LX voorderailleur
XT crank
avid juicy 7 remmen
DT 430 velgen met voor een specializednaaf, achter shim 525
fox talas aan de voorzijde
en fox float R icm Brain demper achteraan, ideaal voor de doorgewinterde kantoorklerkenrug
de specializedbanden zijn inmiddels vervangen voor 'nobbie niks' 2.1, zacht uitgedrukt een hele verbetering
de rest van de onderdelen is specialized
wie zei er ook alweer dat ze op iedere hoek van de straat stonden....
[img=http://img80.imageshack.us/img80/3258/sjfsrao1.jpg]
Is een specialized stumpjumper fsr expert, alias de 'Parketboenert' .
Afmontage is standaard dwz:
X9 shifters
X0 achterderailleur
LX voorderailleur
XT crank
avid juicy 7 remmen
DT 430 velgen met voor een specializednaaf, achter shim 525
fox talas aan de voorzijde
en fox float R icm Brain demper achteraan, ideaal voor de doorgewinterde kantoorklerkenrug
de specializedbanden zijn inmiddels vervangen voor 'nobbie niks' 2.1, zacht uitgedrukt een hele verbetering
de rest van de onderdelen is specialized
wie zei er ook alweer dat ze op iedere hoek van de straat stonden....
[img=http://img80.imageshack.us/img80/3258/sjfsrao1.jpg]
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Zoals beloofd, een foto van m'n nieuwe bike!
[img=http://img88.imageshack.us/img88/9862/dsc00321aw5.jpg]
Klopt het dat ik vandaag ook het forumlid met de Scott met een witte Fox zag rijden in Apeldoorn? Naast dit forumlid waren ook Cervelootje en en Amclassic fan bij de 11bergen tocht, onder zware omstandigheden hebben ze het mooi tot de top 10 gebracht!
[img=http://img88.imageshack.us/img88/9862/dsc00321aw5.jpg]
Klopt het dat ik vandaag ook het forumlid met de Scott met een witte Fox zag rijden in Apeldoorn? Naast dit forumlid waren ook Cervelootje en en Amclassic fan bij de 11bergen tocht, onder zware omstandigheden hebben ze het mooi tot de top 10 gebracht!
-
- Forum-lid
Mooi, Alpe, ik vind dit toch wel een van de mooiere kleurencombinaties van Cannondale. Welke maat heb je M? Je zadelpen lijkt aardig lang. Maar misschine bedriegt de foto.
Alleen......, als je dit al bagger vindt, maak dan nog eens een foto als je hem hebt gepoetst!
Alleen......, als je dit al bagger vindt, maak dan nog eens een foto als je hem hebt gepoetst!
Mooi dingetje Alp d'Huez53:15. Ik was er ook bij in Apeldoorn vandaag, maar de finish helaas niet gehaald. Volgens mij heb ik je vandaag gezien. Ik heb in ieder geval iemand bij de start gezien met die fiets. Fraai!!!
Pijn is zwakte die het lichaam verlaat...
- Forum-lid
- Contact
klopt, ik was iets eerder afgestapt en stond ook ff een tijdje bij de finish te kijken. Maar ik heb een maat L, zadelpen is idd ook vrij lang maar ik vind een klein framepje voor de mtb altijd wel fijn
Update:
- Nieuwe wielen voor mijn Cannondale: Momentum 26" carbon met Dugast tubes met Racing Ralph profiel. De naven zijn Edco Sprint.
Nu ca. 100 km mee gereden (Dorst + L en D duinen). De eerste indruk: de wielen zijn erg stijf en de tubes geven heel erg veel grip in de bochten en sturen goed in los zand. Ik ben nog aan het experimenteren met de bandendruk maar de tubes kunnen iig makkelijk onder de 2 bar gereden worden.
- Selle Italia Flite Carbon i.p.v. Gobi
- Thomson elite i.p.v. Tune Meisterstuck (draagvlak Tune was te klein voor carbon zadel rails).
- Nieuwe wielen voor mijn Cannondale: Momentum 26" carbon met Dugast tubes met Racing Ralph profiel. De naven zijn Edco Sprint.
Nu ca. 100 km mee gereden (Dorst + L en D duinen). De eerste indruk: de wielen zijn erg stijf en de tubes geven heel erg veel grip in de bochten en sturen goed in los zand. Ik ben nog aan het experimenteren met de bandendruk maar de tubes kunnen iig makkelijk onder de 2 bar gereden worden.
- Selle Italia Flite Carbon i.p.v. Gobi
- Thomson elite i.p.v. Tune Meisterstuck (draagvlak Tune was te klein voor carbon zadel rails).
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
Hij heeft nog nooit aan de haak gehangen. Ik schat <10 kg met de andere wielset (Tune naven, Mavic velg).
Ik heb deze wielset niet gekocht voor het lage gewicht maar omdat het wielen zijn die geschikt zijn voor tubes.
Ik heb deze wielset niet gekocht voor het lage gewicht maar omdat het wielen zijn die geschikt zijn voor tubes.
WARNING! Post may contain irony. Discontinue reading if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure.
- Forum-lid
- Contact
Vette Cannondale zeg, waar haal je die Dugast tubes vandaan?
-
- Forum-lid
Die wieltjes zijn niet mijn ding. Maar ja, smaken verschillen.
Alles met meer dan twee wielen is overbodig!!!
Alp d'Huez53:15 schreef:Vette Cannondale zeg, waar haal je die Dugast tubes vandaan?
Die worden op bestelling gemaakt door Dugast. Je kan zelf een profiel aanleveren (lees: complete banden) het loopvlak wordt los gesneden en op de tube gelijmd.
speedrider schreef:Die wieltjes zijn niet mijn ding. Maar ja, smaken verschillen.
Het gaat bij deze wielen ook niet om de looks (hoewel ik ze zelf wel mooi vind) maar om het feit dat er (Dugast) tubes op liggen.