Mountainbike Show Your Stuff
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niner rules!!! Erg fraaie frames.
Less is bore
-
- Forum-lid
Vandaag op de kop getikt, Cannondale Jekyll 800 (2003 uitvoering)
Heeft volgens mij nog nooit het bos gezien,zit geen enkel plekje op het frame en voor nog het originele bandje.
Heb nog iets bredere bandjes liggen want deze zijn wel erg iel, en ander zadeltje,van het weekend even de sporen geven, lang geleden dat ik op een 26" heb gereden.
Heeft volgens mij nog nooit het bos gezien,zit geen enkel plekje op het frame en voor nog het originele bandje.
Heb nog iets bredere bandjes liggen want deze zijn wel erg iel, en ander zadeltje,van het weekend even de sporen geven, lang geleden dat ik op een 26" heb gereden.
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
-
- Forum-lid
Wel een beetje jammer voor je piano dit...
-
- Forum-lid
De kabels op de fiets staan strakker dan de snaren van de piano,Walter G schreef:Wel een beetje jammer voor je piano dit...
Is weer tijd voor de piano stemmer
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
- daniel1975
- Forum-lid HC
Miss75' haar nieuwe fietske
Nu lekker sleutelen om hem een beetje op een acceptabel niveau te krijgen (XT remmen, wielen 500-600 gr lichter en na verslijten de cassette).
(alleen lukt het niet om het paars goed te pakken, in real mooier)
Nu lekker sleutelen om hem een beetje op een acceptabel niveau te krijgen (XT remmen, wielen 500-600 gr lichter en na verslijten de cassette).
(alleen lukt het niet om het paars goed te pakken, in real mooier)
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Ook op de foto mooie kleur, net even wat anders.
What makes the boat go faster?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Nieuw speelgoed!
We gingen eigenlijk voor de Era van miss75, maar toen viel mijn oog op een 2014 Epic Expert die met -25% de deur uit ging bij Van Herwerden en zo dus wel netjes value4money werd. De afmontage is nog steeds een bij elkaar geraapt zooitje (er komen geen 2 onderdelen uit de drivetrain uit dezelfde groep*), maar met die korting kan ik dus wel wat in investeren. Setje betere shifters en remmen staan hoog op de wishlist, al vielen de Magura's mij vandaag niet tegen.
*oke, vooruit: de ketting en cassette zijn allebei 1050 groep.
We gingen eigenlijk voor de Era van miss75, maar toen viel mijn oog op een 2014 Epic Expert die met -25% de deur uit ging bij Van Herwerden en zo dus wel netjes value4money werd. De afmontage is nog steeds een bij elkaar geraapt zooitje (er komen geen 2 onderdelen uit de drivetrain uit dezelfde groep*), maar met die korting kan ik dus wel wat in investeren. Setje betere shifters en remmen staan hoog op de wishlist, al vielen de Magura's mij vandaag niet tegen.
*oke, vooruit: de ketting en cassette zijn allebei 1050 groep.
Less is bore
-
- Forum-lid
Damn, mooie fietsen! Ik wil - eigenlijk al een tijdje - ook een mtb.. [beetje ot] Wat voor fiets zouden jullie aanraden als je voornaamste rondje zou zijn, strand, spaarnwoude, Schoorl en Noordwijk? Met af en toe uitspatter naar de Vogezen en de Dordogne (daar woont Fam.)
- daniel1975
- Forum-lid HC
Wat dacht je van bovenstaande Epic?
Hardtail als het kan en vering breekt open als het moet.
Maar zonder gekheid: die vraag is alleen te beantwoorden als je een budgetrichting geeft.
Hardtail als het kan en vering breekt open als het moet.
Maar zonder gekheid: die vraag is alleen te beantwoorden als je een budgetrichting geeft.
Less is bore
-
- Forum-lid
Tja, goeie vraag, ik vind dat lastig om te bepalen, als ik over het internet struin dan schrik ik behoorlijk van de prijzen van de fietsen die ik mooi vind. Ik bedenk me dan dat mooi een slecht criterium is om een fiets op uit te kiezen... Maar goed, zo een 1000 euro, tenzij ik echt een fantastische werelddeal kan sluiten, dan mag ook wel meer En ja die epic, dat lijkt me ook wel wat, maar iets vertelt me dat die meer kost..