Het grote mancave/paincave topic
Gisteravond de ventilator voor een uurtje helemaal niet gebruikt, en een dun zweethemd aan, Dit was uit te houden, Moet ik geen blokjes rond het omslagpunt gaan rijden iig De tip van de ventilator wat verder weg, met een vorm van afstandsbediening ga ik proberen
Pijn is fijn, toch?
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
Mijn Strava: https://www.strava.com/athletes/10778731
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Zo op z'n kant... Tegen de muur aan....
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Ik had zelf een nieuw paincave topic geopend maar deze bestond al: hierbij mijn paincave
- Bianchi Aria Ultegra Di2
Tacx Neo2
Ikohs Eolus turbo ventilator 120w 50cm
2 x Voxon ventilator 28cm
KWMobile stekkerblok met afstandbediening
Mechanisch mini toetsenbord
HP Zbook 15"
HP digital signage monitor 42"
Oud Logitech speaker setje
LED strip voor achter de monitor
Tacx trainer mat
De winter (afwachten wat voor een) komt er aan....
TV van een slaapkamermuur getrokken, naar beneden naar mijn bureaukamer gedragen, de voet er weer onder gezet, rot gezocht naar waar ik de HDMI kabel had opgeborgen, enkele instellingen aangepast (geen overscan, PC mode), op de laptop idem, een proefritje gedaan, douchen, avondeten, afwas en dan nog even een sfeerplaatje schieten.
Alleen nog een andere mat voor onder de trainer+fiets regelen, dat oude beddenlaken (voor schilderklusjes bewaart) is geen porum. De ventilator, lelijk ding, even uit beeld gezet
TV van een slaapkamermuur getrokken, naar beneden naar mijn bureaukamer gedragen, de voet er weer onder gezet, rot gezocht naar waar ik de HDMI kabel had opgeborgen, enkele instellingen aangepast (geen overscan, PC mode), op de laptop idem, een proefritje gedaan, douchen, avondeten, afwas en dan nog even een sfeerplaatje schieten.
Alleen nog een andere mat voor onder de trainer+fiets regelen, dat oude beddenlaken (voor schilderklusjes bewaart) is geen porum. De ventilator, lelijk ding, even uit beeld gezet
Laatst gewijzigd door 0475 op 16 okt 2024 21:22, 1 keer totaal gewijzigd.
- daniel1975
- Forum-lid HC
En een paar kleine speakers
Less is bore