Goeiemoggel!
Is duidlijk un buitelandre di probeer een fits zu verkaufe under un Nedrlansche naam!
Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
Toch even bewaren , het blijft een lachwekkende beschrijving.
Pinarello Parijs Koolstof in Vorm een team Caisse d'epargne kleuren - excellant voorwaarde.
De fiets is afmeting 50 die een 525 Mm hoogste buis is - De monocoque omlijsting is van 46HM3K koolstofvezel gemaakt en is met een ONDA vork geleverd.
De fiets is met Durarace 10 snelheid gepast, sluit Deda Bovennatuurlijke en Deda Einstein 100 Mm stammen, PMP titanium seatpost, het Sella zadel, Elitepatao fles kooien uit.
In excellant voorwaarde, heel licht en nooit gebotste - zal noppenfolie zijn en zal boksen voor Parcelforce levering
TECHNISCHE GEGEVENS
Het materiaal: Koolstof 46HM3K
De vork: Onda Koolstof 46HM3K - 1" 1/8 integrerende systeem
Het achterverblijf: Onda FP Koolstof 46HM3K
Lijst gewicht in: 990gr (Rangschik 54)
Wielen sloten uit.
Pinarello Parijs Koolstof in Vorm een team Caisse d'epargne kleuren - excellant voorwaarde.
De fiets is afmeting 50 die een 525 Mm hoogste buis is - De monocoque omlijsting is van 46HM3K koolstofvezel gemaakt en is met een ONDA vork geleverd.
De fiets is met Durarace 10 snelheid gepast, sluit Deda Bovennatuurlijke en Deda Einstein 100 Mm stammen, PMP titanium seatpost, het Sella zadel, Elitepatao fles kooien uit.
In excellant voorwaarde, heel licht en nooit gebotste - zal noppenfolie zijn en zal boksen voor Parcelforce levering
TECHNISCHE GEGEVENS
Het materiaal: Koolstof 46HM3K
De vork: Onda Koolstof 46HM3K - 1" 1/8 integrerende systeem
Het achterverblijf: Onda FP Koolstof 46HM3K
Lijst gewicht in: 990gr (Rangschik 54)
Wielen sloten uit.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
[quote="Evers"]Jongens, even naar de dierenwinkel en je krijgt er een bracketas voor terug:
http://link.marktplaats.nl/136010613[/quote] Schitterende post
http://link.marktplaats.nl/136010613[/quote] Schitterende post

Leuk spelletje (en ik heb blijbaar ECHT geen zin om te werken...) Wat was de originele Engelse tekst? Een poging:
Pinarello Paris Carbon in (Vorm een??) Caisse d'Epargne colors - excellent condition.
The bike is size 50, with a 525 mm top tube - The monocoque frame is made of 46HM3K carbonfiber and is supplied with an ONDA fork.
The bike is fitted with Dura Ace 10 speed, Deda Supernatural (leuk!) bar and Deda Einstein 100 mm stem, PMP titanium seatpost, (het??) Sella Saddle, Elite Patao bottle cages (uit??).
In excellent condition, very light, never crashed. Will be (noppenfolie?) and will box for Parcelforce delivery.
TECHNICAL DATA:
The material: Carbon 46HM3K
The fork: Onda Carbon 46HM3K - 1"1/8 integrated system
The backstay: Onda FP Carbon 46HM3K
Frame weights in: 990gr (Frame(???) 54)
Wheels excluded.
Pinarello Paris Carbon in (Vorm een??) Caisse d'Epargne colors - excellent condition.
The bike is size 50, with a 525 mm top tube - The monocoque frame is made of 46HM3K carbonfiber and is supplied with an ONDA fork.
The bike is fitted with Dura Ace 10 speed, Deda Supernatural (leuk!) bar and Deda Einstein 100 mm stem, PMP titanium seatpost, (het??) Sella Saddle, Elite Patao bottle cages (uit??).
In excellent condition, very light, never crashed. Will be (noppenfolie?) and will box for Parcelforce delivery.
TECHNICAL DATA:
The material: Carbon 46HM3K
The fork: Onda Carbon 46HM3K - 1"1/8 integrated system
The backstay: Onda FP Carbon 46HM3K
Frame weights in: 990gr (Frame(???) 54)
Wheels excluded.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Nog een die geen zin heeft om te werken; lijkt wel of heel Nederland plat ligt 

Niets is wat het lijkt..
-
- Forum-lid
En ik maar denken dat "optimaal" het beste is wat je kunt bereiken...Tocht heeft het nog beter gedaan: "optimaalst" 

[quote="GastheerG"]Geen oplichter dit keer maar wel briljant gemonteerde remgrepen. Geweldig!
http://link.marktplaats.nl/139740338[/quote]
Nu nog het zadel omdraaien en je kan perfect achteruit fietsen!!
http://link.marktplaats.nl/139740338[/quote]
Nu nog het zadel omdraaien en je kan perfect achteruit fietsen!!
Niets is wat het lijkt..
Waar ik me ook altijd over verbaas zijn de astronomische prijzen die sommigen durven te vragen. Dan vragen ze voor een of andere gare Koga uit 1982 met Shimano 600 ofzo gerust € 1000 "want destijds kostte deze fiets wel 5000 gulden." Het fenomeen economische veroudering zegt veel verkopers niets.