Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
Dit was wel degelijk iemand met rugklachten en vervelend dat deze persoon niet meer zonder pijn kan fietsen. Ik heb de Garmin Vector pedalen gekocht en de afhandeling en communcatie verliep erg prettig.kappa-man schreef: ↑23 aug 2024 11:42 https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... l-disc-di2
"rugklachten"
- thestudent
- Forum-lid HC
Voor een collector die graag veel troep voor weinig heeft misschien.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ik heb een kriebel om weer een ligfiets te kopen. Lang een Alligt gehad, maar werd te weinig gebruikt, geen vering, te kleine wielen, meer stadsfiets type dan op snelheid gericht. Zo af en toe struin ik Marktplaats eens af.
- Vering
- minimaal 26 inch voor en achterwiel (achterwiel 26 inch of groter lukt wel, voorwiel is ander verhaal)
- minimaal 21 versnellingen via combo naaf/cassette (speciaal, meestal knullige voorderrie)
- Prijs < €400
- Schijfremmen (optie)
Zie ik deze staan: https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... ts-26-inch
Op schijfremmen na alle eisen ingevuld. Prijs is wel érg schappelijk, om niet te zeggen, spotgoedkoop. De man reageert snel, mag komen ophalen. Het is 230km van huis, dus ik ga niet eventjes op bezoek
Wat denken jullie ervan?
- Vering
- minimaal 26 inch voor en achterwiel (achterwiel 26 inch of groter lukt wel, voorwiel is ander verhaal)
- minimaal 21 versnellingen via combo naaf/cassette (speciaal, meestal knullige voorderrie)
- Prijs < €400
- Schijfremmen (optie)
Zie ik deze staan: https://www.marktplaats.nl/v/fietsen-en ... ts-26-inch
Op schijfremmen na alle eisen ingevuld. Prijs is wel érg schappelijk, om niet te zeggen, spotgoedkoop. De man reageert snel, mag komen ophalen. Het is 230km van huis, dus ik ga niet eventjes op bezoek
Wat denken jullie ervan?
Dogma F
-
- Forum-lid
Voor dat geld zou ik toch niet lang twijfelen! Zeker niet als hij voldoet aan je eisen
-
- Forum-lid
Misschien ben ik wat wantrouwig, maar 80 euro voor een fiets klinkt wat ongeloofwaardig.
Dat zijn ook mijn gedachten. Het is net iets té goedkoop. Ik heb contact met een andere verkoper van iets soortgelijks. Die fiets moet minimaal 370 opbrengen. Daar heb ik dan toch wat meer vertrouwen in
Het kan ook té goedkoop zijn.
Andersom is het 80 euro. Daar kom ik heus wel overheen mocht het straks blijken alleen oud ijzer te zijn.
Het kan ook té goedkoop zijn.
Andersom is het 80 euro. Daar kom ik heus wel overheen mocht het straks blijken alleen oud ijzer te zijn.
Dogma F
Dan op zijn minst oud RVS deze Optima Condor. Maar ziet er goed uit, en Harderwijk ligt te centraal om als plaats voor een oplichter te gebruiken?
Ligfietsen zijn behoorlijk uit door de opkomst van de E-bike, die lage prijzen zie ik wel vaker voorbij komen. Zal wel OK zijn.
Als je heel veel kleiner bent dan 1.80M zou ik op zoek gaan naar wat anders.
Ligfietsen zijn behoorlijk uit door de opkomst van de E-bike, die lage prijzen zie ik wel vaker voorbij komen. Zal wel OK zijn.
Als je heel veel kleiner bent dan 1.80M zou ik op zoek gaan naar wat anders.
-
- Forum-lid
De prijs in combinatie met de tekst deed mij ook wat fronsen ja. Maar voor zo’n koopje zou ki wel wet moeite doen mocht ik interesse hebben.
Zoek anders even op “overige advertenties van (zijn naam) en evt. Op referenties van eerdere kopers.
En ja: de ligfiets ligt er een beetje uit dus weinig markt voor
Zoek anders even op “overige advertenties van (zijn naam) en evt. Op referenties van eerdere kopers.
En ja: de ligfiets ligt er een beetje uit dus weinig markt voor
Geen verstand van ligfietsen. Verkoper is een fietsenhandelaar. Wat hij verkoopt zijn voor het grote deel oude fietsen. Wel hebben de meeste nog een slot. Denk dat hij ze ergens goedkoop kan opkopen. Bijvoorbeeld bij een fietsendepot. De verlichting op de ligfiets is van de action. De rest van de fiets is niet te zien.
Zo uit mijn hoofd:
Sachs 3x7 naaf
Ofmega crank
Tektro remhandles en V-brakes
DNM shock (olie gedempt)
Velgen herken ik zo 123 niet.
Sachs 3x7 naaf
Ofmega crank
Tektro remhandles en V-brakes
DNM shock (olie gedempt)
Velgen herken ik zo 123 niet.