Nice!! Lijkt de mijne wel!amclassic-fan schreef:Op verzoek van lblauw, 1 van mijn Giulia's (Ultegra DI2, Powertap + Kinlin 380, Ritchey WCS carbon, SLX3 stuur:
Sensa
Realiseerde me dat het eens tijd werd om een update van mijn Giulia te plaatsen:
Zoals ik hem kocht en al eerder geplaatst heb:
Sensa Giulia Shiny full Ultegra Di2 met Supra RC58 wielen en Supra carbon bidonhouders
recente modificaties:
* Most carbon stuur zonder logo's en zwarte spacers
* Garmin Edge 810 en GSC10 - cadansmagneet geïntegreerd in trapper-as en langwerpige snelheidsmagneten gelijmd op spaak
* Syntace P6 Hiflex zadelpen
* Selle SMP Pro zadel
De modepolitie gaat nu vast zeuren over mijn bel en SMP zadel dus doe ik het zelf maar vast. Ja, ik vind een bel lelijk maar toch wil ik er een en ja, ik vind het SMP zadel ook foeilelijk maar het is het enige zadel waarop ik geen problemen met slapende edele delen krijg
Zoals ik hem kocht en al eerder geplaatst heb:
Sensa Giulia Shiny full Ultegra Di2 met Supra RC58 wielen en Supra carbon bidonhouders
recente modificaties:
* Most carbon stuur zonder logo's en zwarte spacers
* Garmin Edge 810 en GSC10 - cadansmagneet geïntegreerd in trapper-as en langwerpige snelheidsmagneten gelijmd op spaak
* Syntace P6 Hiflex zadelpen
* Selle SMP Pro zadel
De modepolitie gaat nu vast zeuren over mijn bel en SMP zadel dus doe ik het zelf maar vast. Ja, ik vind een bel lelijk maar toch wil ik er een en ja, ik vind het SMP zadel ook foeilelijk maar het is het enige zadel waarop ik geen problemen met slapende edele delen krijg
Sensa Giulia Ultegra Di2
Cube LTD Deore XT
Cube LTD Deore XT
Mooi is idd anders; maar ja......Iblauw schreef:De modepolitie gaat nu vast zeuren over mijn bel en SMP zadel dus doe ik het zelf maar vast. Ja, ik vind een bel lelijk maar toch wil ik er een en ja, ik vind het SMP zadel ook foeilelijk maar het is het enige zadel waarop ik geen problemen met slapende edele delen krijg
Beter een lelijk zadel dan onedele delen
ps. Gave bak
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
Nice
Wat voor accessoires heb je toegevoegd dan?
P.s. Ik zou de stand van je zadel nog eens onder de loep nemen. Hij staat wel heel erg ver voorover. (Mijne ook op mijn foto, maar zat er toen net op en was nog niet afgesteld)
P.s. Ik zou de stand van je zadel nog eens onder de loep nemen. Hij staat wel heel erg ver voorover. (Mijne ook op mijn foto, maar zat er toen net op en was nog niet afgesteld)
Sensa Giulia Ultegra Di2
Cube LTD Deore XT
Cube LTD Deore XT
Ik ben op zoek naar een los frame - Lombardia maat 55. De meeste dealers verkopen alleen afgemonteerde fietsen, misschien weten jullie waar ik kans maak?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Bikeparts4u.
Serge heeft voor mij begin dit jaar ook een Lombardia frame besteld en laten spuiten (en opgebouwd).
Serge heeft voor mij begin dit jaar ook een Lombardia frame besteld en laten spuiten (en opgebouwd).
Iblauw schreef:Nice
Dank je!
Heb nieuwe bidons + houders toegevoegd, evenals de fietspomp, bel en zadeltas. Wat betreft de stand van het zadel, ik zal er eens naar kijken, maar zit eigenlijk gewoon lekker tijdens het fietsen Wat is het voordeel van een rechtere stand?
Voor zover ik weet hoort ie horizontaal te staan en mag ie max 3 graden gekanteld worden. Als 3 graden te weinig is (zoals bij mij het geval was) heb je een verkeerd type zadel. Ik merkte zelf dat wanneer ik hem ver voorover zette dat ik bijna ongemerkt naar voren gleed en dat ik daardoor niet meer op m'n zitbotjes zat. Dit verergerde de druk op de prostaat dus. Ook nam de druk op de polsen toe. Vandaar dat ik nu een smp zadel heb dat de prostaat ontlast en waar ik 100% op m'n zitbotjes zit.
Sensa Giulia Ultegra Di2
Cube LTD Deore XT
Cube LTD Deore XT
Hier de instructie die bij mijn zadel zat. Ze gaan hier ook uit van een horizontale positie met advies om pas later voorzichtig aan te passen. Hier is het overigens wel iets meer dan de 3 graden die ik elders gelezen heb, maar dit is een beetje een vreemd zadel
Sensa Giulia Ultegra Di2
Cube LTD Deore XT
Cube LTD Deore XT