Sensa
Nico7 schreef:Hey iedereen,
Laat ik dan ook maar even mijn sensa voorstellen. Een Toscana afgemonteerd met centaur 2009. Een fulcrum torq r cranckstel en Quasar qc38 wielen
[img=http://img7.imageshack.us/img7/2690/pict0144qyx.jpg]
Supermooie fiets. Fietsen in kleine maatjes blijven toch altijd mooier dan de grote fietsen. Jammer dat je hond nu net voor je voorwiel ging zitten
Zo te zien mooie fietsen bij Sensa... En dat ze in Nederland in elkaar worden gezet vind ik ook wel wat hebben. Ik zag er vandaag ook wat staan in een fietsenwinkel waar ik even in de etalage stond te gluren. Nu ben ik zo'n echte comfortfietser die niet te diep wil zitten. Zat dan ook te kijken naar Specialized Secteur... Mooie fiets maar het mag van mij ook wel een paar kilootjes voordeliger...
Mijn vraag is natuurlijk Heeft Sensa ook modelletjes die meer aansluiten bij mijn tiepje? Zo iemand die twijfelt tussen een straight bar en en een racestuur zeg maar.
Mijn vraag is natuurlijk Heeft Sensa ook modelletjes die meer aansluiten bij mijn tiepje? Zo iemand die twijfelt tussen een straight bar en en een racestuur zeg maar.
-
- Forum-lid
Vind Sensa echt op de goede weg dit jaar, met het nieuwe topframe de Giulia. Deze fiets vind ik toch wel er boven alle andere fietsen uitsteken qua uitstraling, alhoewel de Lombardia SL en Calabria er ook niet slecht uitzien. En met de Giulia Supremo die in de zomer komt hebben ze denk ik toch wel een topfiets die misschien wel met de 'grote merken' kan meedoen! Ga zo door Sensa!
Niet zeuren, gewoon doorfietsen
-
- Forum-lid
.
Laatst gewijzigd door Ridley-Wilier op 23 jan 2012 19:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Niet zeuren, gewoon doorfietsen
Huh, normaal? Ben wel harder gegaan met carbon en alu maar zwabberen: neuh, niet echt.Ridley-Wilier schreef:Boven de 80 kilometer lijkt me inderdaad wel redelijk normaal voor een frame!
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.