Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Sensa

klaasjenl
Forum-lid
Berichten: 176
Lid geworden op: 27 okt 2010 22:36
Locatie: Hengelo
Contact

klaasjenl 02 feb 2012 12:30

Ik ben ook wel benieuwd. :) Mooi om te zien dat dat bedrijfje uit Almelo flink aan de weg timmert om een serieuze speler op de fietsenmarkt te worden. Misschien wordt ik dan starks ook nog serieus genomen op mijn Romagna... :P

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 02 feb 2012 12:45

Op veler verzoek 2 (niet al te beste) foto's:
Afbeelding

Afbeelding
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

joers
Forum-lid
Berichten: 349
Lid geworden op: 25 feb 2011 18:21

joers 02 feb 2012 13:54

...bekende kerktoren...geloof ik
Still the same....maar dan 60 kilo lichter! And it feels great!! / rides a Stevens Aspin Ultegra

yellow1978
Forum-lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 20 mei 2010 18:19

yellow1978 02 feb 2012 20:30

Aangezien ik mezelf ook heb voorzien van een sensa(tioneel) fietsje, en ik vind dat dit topic met deze prachtige fietsen wel wat extra aandacht verdient, plaats ik hier dan ook graag mijn eerste foto's. Nog geen hele mooie met deze korte dagen en donkere huiskamers ;)

Ik heb 'm inmiddels voorzien van een aangepaste stuurpen en stuur. De zadelpen ga ik nog vervangen door een passender exemplaar, evenals de bidonhouders en het zadel. Ik denk dat een wit zadel hier een stuk mooier zal staan. Tevens twijfel ik nog over witte pedalen.

Afbeelding


Afbeelding
Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro

Ridley-Wilier
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 12 aug 2011 13:25
Locatie: Weesp

Ridley-Wilier 02 feb 2012 20:57

Mooi! Misschien is een wit zadeltje mooier, maar ziet er nu ook al top uit. Witte pedalen zou ik zelf nooit nemen, maar dat is persoonlijk.
Niet zeuren, gewoon doorfietsen

yellow1978
Forum-lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 20 mei 2010 18:19

yellow1978 02 feb 2012 21:31

Thanks. Ik lees hier en daar dat die witte pedalen niet erg lang wit blijven, dus dat zet mij aan het denken/twijfelen. Ik heb al wat zitten photoshoppen met een wit zadel en dat ziet er naar mijn smaak inderdaad mooier uit. En die minder fraaie mat-zwarte zadelpen is mij ook nog een doorn in het oog!
De vervolgvraag is ten slotte of bidonhouders in wit of in zwart/carbon mooier staan. Daarvan heeft photoshop mij nog niet kunnen overtuigen ;)

Totdat de pekel weer is weggespoeld mag sens(uel)a nog niet buitenspelen, dus tot die tijd kan ik hier rustig nog over nadenken :)
Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro

feddesman
Forum-lid
Berichten: 993
Lid geworden op: 25 mei 2011 10:56

feddesman 02 feb 2012 22:25

Vandaag ben ik bij cc 5311 geweest.Om heel kort te zijn wat een vriendelijkheid,service en de keuze is er reuze!.

1 ding weet ik zeker mijn nieuwe fiets koop ik daar.M'n huidige fiets verkoop ik particulier en zolang de giulia supremo nog niet te leveren is mag ik daar een fiets lenen als m'n fiets al eerder verkocht is.
Het enige nadeel is dat ik een extra keuze moet maken.Ze hebben me namelijk de Apex flare 1.0 Ultegra DI2 laten zien.Ook een hele mooie fiets!
http://www.apex-bikes.nl/image/cache/da ... 00x600.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is de enige foto die ik nu van de giulia heb kunnen maken.Binnenkort een proefrit met de sensa en de giulia

Afbeelding
Specialized Diverge Axs

Weertx
Forum-lid
Berichten: 87
Lid geworden op: 29 okt 2011 22:46

Weertx 02 feb 2012 23:14

yellow1978 schreef:Thanks. Ik lees hier en daar dat die witte pedalen niet erg lang wit blijven, dus dat zet mij aan het denken/twijfelen. Ik heb al wat zitten photoshoppen met een wit zadel en dat ziet er naar mijn smaak inderdaad mooier uit. En die minder fraaie mat-zwarte zadelpen is mij ook nog een doorn in het oog!
De vervolgvraag is ten slotte of bidonhouders in wit of in zwart/carbon mooier staan. Daarvan heeft photoshop mij nog niet kunnen overtuigen ;)

Totdat de pekel weer is weggespoeld mag sens(uel)a nog niet buitenspelen, dus tot die tijd kan ik hier rustig nog over nadenken :)
Hele gave fiets :) Misschien rode pedalen ipv witte, die zijn wat "kleurvaster"

yellow1978
Forum-lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 20 mei 2010 18:19

yellow1978 03 feb 2012 21:18

Hele gave fiets :) Misschien rode pedalen ipv witte, die zijn wat "kleurvaster"
Thanks, ik ben er ook heel blij mee :) Rood vind ik een erg mooie kleur, maar ik denk dat de Keo's die ik nu even heb overgezet van mijn andere fiets ook prima staan bij de kleur van de cranks.
Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro

yellow1978
Forum-lid
Berichten: 181
Lid geworden op: 20 mei 2010 18:19

yellow1978 03 feb 2012 21:22

feddesman schreef:Vandaag ben ik bij cc 5311 geweest.Om heel kort te zijn wat een vriendelijkheid,service en de keuze is er reuze!.

1 ding weet ik zeker mijn nieuwe fiets koop ik daar.M'n huidige fiets verkoop ik particulier en zolang de giulia supremo nog niet te leveren is mag ik daar een fiets lenen als m'n fiets al eerder verkocht is.
Het enige nadeel is dat ik een extra keuze moet maken.Ze hebben me namelijk de Apex flare 1.0 Ultegra DI2 laten zien.Ook een hele mooie fiets!
http://www.apex-bikes.nl/image/cache/da ... 00x600.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Dit is de enige foto die ik nu van de giulia heb kunnen maken.Binnenkort een proefrit met de sensa en de giulia

Afbeelding
Ondanks de moeilijk te beoordelen foto vind ik de kleurstelling van de giulia er mooier uitzien dan de Apex. Maar beide geen straf om op rond te rijden :D
Specialized Tarmac Pro
Specialized Venge Pro

Ridley-Wilier
Forum-lid
Berichten: 84
Lid geworden op: 12 aug 2011 13:25
Locatie: Weesp

Ridley-Wilier 03 feb 2012 21:49

yellow1978 schreef:Ondanks de moeilijk te beoordelen foto vind ik de kleurstelling van de giulia er mooier uitzien dan de Apex. Maar beide geen straf om op rond te rijden :D
+1 Kleurstelling van de Sensa vind ik persoonlijk mooier, de Apex vind ik wat somber. De frames zelf zullen niet ver uit elkaar lopen denk ik. Als jij de Apex mooier vind, moet je die nemen. Heb je een beter gevoel bij de Sensa, neem je die. Zelf zou ik voor de Sensa gaan, het 'smoelt' wat beter naar mijn smaak. Allemaal persoonlijk dus. ;)
Niet zeuren, gewoon doorfietsen

feddesman
Forum-lid
Berichten: 993
Lid geworden op: 25 mei 2011 10:56

feddesman 03 feb 2012 22:14

Ridley-Wilier schreef:
yellow1978 schreef:Ondanks de moeilijk te beoordelen foto vind ik de kleurstelling van de giulia er mooier uitzien dan de Apex. Maar beide geen straf om op rond te rijden :D
+1 Kleurstelling van de Sensa vind ik persoonlijk mooier, de Apex vind ik wat somber. De frames zelf zullen niet ver uit elkaar lopen denk ik. Als jij de Apex mooier vind, moet je die nemen. Heb je een beter gevoel bij de Sensa, neem je die. Zelf zou ik voor de Sensa gaan, het 'smoelt' wat beter naar mijn smaak. Allemaal persoonlijk dus. ;)
Ik kan geen keuzes meer maken.

Krijg ook te horen waarom ik carbon di2 op een "C merk" fiets wil .
Dat ik beter voor een top alu fiets met di2 moet gaan.

Word er maar ni makkelijker op
Specialized Diverge Axs

Plaats reactie