Lijst endurance, comfort, gran fondo
Even een update voor deze lijst. (Als je aan zoiets begint blijf je wel aan het werk )
-De fietsen met endurance geometrie van Kuota zijn de Kiral en Khydra.
-De Scott CR1 vind ik er niet echt inpassen.
-Ik mis de Bianchi Intenso en Intrepida (over de Via Nirone en Impulso kun je nog discussiëren) en de Pinarello Rokh.
-De naam van de Canyon Endurace is nog niet gecorrigeerd.
-De Koga Solacio heet voortaan Durado.
-De fietsen met endurance geometrie van Kuota zijn de Kiral en Khydra.
-De Scott CR1 vind ik er niet echt inpassen.
-Ik mis de Bianchi Intenso en Intrepida (over de Via Nirone en Impulso kun je nog discussiëren) en de Pinarello Rokh.
-De naam van de Canyon Endurace is nog niet gecorrigeerd.
-De Koga Solacio heet voortaan Durado.
Campagnolo Ultra Dork
CheersErnie C. schreef:Even een update voor deze lijst. (Als je aan zoiets begint blijf je wel aan het werk )
-De fietsen met endurance geometrie van Kuota zijn de Kiral en Khydra.
-De Scott CR1 vind ik er niet echt inpassen.
-Ik mis de Bianchi Intenso en Intrepida (over de Via Nirone en Impulso kun je nog discussiëren) en de Pinarello Rokh.
-De naam van de Canyon Endurace is nog niet gecorrigeerd.
-De Koga Solacio heet voortaan Durado.
- De Kuota's "k Uno" en "Kryon" heb ik laten staan.
- De Scott is verwijderd.
- De Bianchi's Via Nirone en Impulso hebben verhoudingen die toch op die van de Scott CR1 lijken? Ik ben het wel met je eens dat het twijfelgevallen zijn maar dan toch vooral omdat het geen race-geometriën zijn. Voor nu laat ik ze eruit omdat het twijfelgevallen zijn.
De K-Uno, Kryon, Via Nirone, Impulso en CR1 worden aangeprezen met termen als endurance en comfort maar ze zijn geen van allen de fietsen met de grootste stack in de line up. Daarom denk ik dat ze het lijstje onnodig lang maken. Zeker omdat er ook fietsen zijn met een vergelijkbare geometrie waarbij de fabrikant die termen niet gebruikt.
Campagnolo Ultra Dork
Eens, ze zijn niet heel sportief qua geometrie. Maar ook niet puur endurance/comfort.Ernie C. schreef:De K-Uno, Kryon, Via Nirone, Impulso en CR1 worden aangeprezen met termen als endurance en comfort maar ze zijn geen van allen de fietsen met de grootste stack in de line up. Daarom denk ik dat ze het lijstje onnodig lang maken. Zeker omdat er ook fietsen zijn met een vergelijkbare geometrie waarbij de fabrikant die termen niet gebruikt.
Gewoon ideaal voor mensen met lange ledematen en een korte rug
http://www.wilier.com/en/products/int/road/gtr-team
De GTR team heeft ook een versie met een comfortabelere "endurance" geometrie met iets meer stack en iets minder reach dan de normale GTR team.
De GTR team heeft ook een versie met een comfortabelere "endurance" geometrie met iets meer stack en iets minder reach dan de normale GTR team.