Aero is uit, New Aero gaat het worden.
- thestudent
- Forum-lid HC
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Tja....
10% gratis snelheid op de ligfiets, maar die puntjes zijn wel een stuk effectiever.
10% gratis snelheid op de ligfiets, maar die puntjes zijn wel een stuk effectiever.
-
- Forum-lid
Dit is een grapje toch?
Je gaat toch niet echt met zo’n zak de fiets op.
- daniel1975
- Forum-lid HC
....baby shark...tuderetetetu, baby shark.....
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Sowiso bij de foto is er nog veel meer te halen:
- kabels wegwerken
- spacers weg
- hoge aero wielen
- aerosuit
- snelheidssensor eraf
- kabels wegwerken
- spacers weg
- hoge aero wielen
- aerosuit
- snelheidssensor eraf
Less is bore
Dacht dat ik een grote rugzak had. Nog iets groter dan kun je er in gaan kamperen
Zonder gekheid: waarschijnlijk gaat het wel aero voordeel opleveren. Maar wie gaat er mee fietsen? Als je zulke dingen gaat doen, kun je nog veel meer gekheid bedenken. "We" vinden het weer vreemd, totdat er KOM's mee worden gereden.
Zonder gekheid: waarschijnlijk gaat het wel aero voordeel opleveren. Maar wie gaat er mee fietsen? Als je zulke dingen gaat doen, kun je nog veel meer gekheid bedenken. "We" vinden het weer vreemd, totdat er KOM's mee worden gereden.
-
- Forum-lid
Veel plezier met je KOM. Hier gaan de professionals niet mee (mogen) fietsen, dus op een enkele amateur na, zie ik er weinig markt in. Ik laat mij uiteraard graag verbazen door de mens.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tegen de tijd dat fietsen zo foeilijk worden als dit ding.....
Less is bore
Duidelijk dat dit niet door de UCI regels komt, maar er zijn vast fanatiekelingen die zo'n rugzak inzetten om ergens een KOM te scoren. (Ik ben er niet van, heb niet eens strava)ColumsbusMJ schreef: ↑16 sep 2024 09:53 Veel plezier met je KOM. Hier gaan de professionals niet mee (mogen) fietsen, dus op een enkele amateur na, zie ik er weinig markt in. Ik laat mij uiteraard graag verbazen door de mens.
Functioneel kan ook mooi zijn. Ik kan naar die fiets wel een tijdje kijken, gewoon om de details in me op te nemen. Om het ding te rijden moet je eerst 3 gebroken rugwervels hebben En k blijf het gaaf om te zien dat de ontwikkelingen op dit gebied door blijven gaan. Nieuwe technieken, beetje zus, beetje zo.daniel1975 schreef: ↑16 sep 2024 10:02 Tegen de tijd dat fietsen zo foeilijk worden als dit ding.....